روسیه: جایگزین‌های برجام از گزینه‌های بد تا بدترین را می‌تواند شامل شود

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست
مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2021
اشتراک
نماینده دائم فدراسیون روسیه در وین: روسیه انتظار دارد مذاکرات بر سر توافق هسته ای ایران به پایان برسد و آن را به شکل اولیه بازگرداند.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در وین: روسیه انتظار اتمام موفقیت آمیز مذاکرات بر سر توافق هسته ای ایران و بازسازی آن به شکل اولیه آن را دارد.
میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، روز جمعه گفت: طرف روسی روی توافق بر سر بازگرداندن کامل توافق هسته‌ای ایران حساب می‌کند و تعیین چارچوب‌های زمانی برای دستیابی به آن را سودمند نمی‌داند.
آمریکا برجام را راهی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای می داند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2021
آمریکا برجام را راهی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای می داند
وی گفت: ما به مذاکرات مجدد وین می رویم با این انتظار که آنها با موفقیت تکمیل شوند و توافق هسته ای به طور کامل به شکلی که در سال 2015 منعقد شد بازیابی شود.
به گفته این دیپلمات، واضح است که مذاکرات بسیار دشوار خواهد بود، اما ما با توجه به این واقعیت پیش می‌رویم که عملاً هیچ جایگزین منطقی برای دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا سناریوهای دیگری که می‌توان به صورت فرضی ارائه کرد، از بد تا بدترین را شامل می‌شود.
او گفت: "و بر این اساس، من حتی نمی خواهم آنها را در نظر بگیرم."
نماینده دائم روسیه گفت که "همه شرکت کنندگان تعهد خود را به کار موثر تایید می کنند."
اولیانوف همچنین تاکید کرد: "در مورد بازه زمانی که در آن می توان به اتمام مذاکرات امیدوار بود، من فکر می کنم که هیچ کس به شما پاسخی به این سوال نخواهد داد. و علاوه بر این، تعیین مصنوعی برخی از محدودیت های زمانی کاملا نتیجه معکوس دارد. "
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала