دختر روس ساکن ایران از بی علاقگی ایرانیان به گندم سیاه روسی سخن گفت

© Photo / IRNAکریستینا بوش چه، وبلاگ نویس روس
کریستینا بوش چه، وبلاگ نویس روس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2021
اشتراک
خانم کریستینا بوش چه، وبلاگ نویس روس که از روسیه به ایران نقل مکان کرده ، می گوید که علایق و سلیقه های غذایی در بین ساکنان کشورهای مختلف متفاوت است.
به گزارش اسپوتنیک، این وبلاگ نویس خاطرنشان کرد که ایرانی ها در غذا محافظه کار هستند و ترجیح می دهند گوشت بره یا مرغ را با برنج بخورند. "و وقتی مهمان‌ها می‌آیند، پختن یک مهمانی شام به سبک روسی برای آنها کار بسیار اشتباه و خودخواهانه است. آنها آن را نخواهند خورد."بوش چه مشاهدات خود را به اشتراک گذاشت. به گفته این دختر، ایرانی ها هنگام اقامت در یک کشور خارجی همیشه به دنبال رستوران هایی می گردند که غذاهای معمول و همیشگی آنها را سرو می کنند.
افزایش محبوبیت غذای گیلانی بر سر سفره ایرانیان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2021
افزایش محبوبیت غذای گیلانی بر سر سفره ایرانیان +عکس، ویدئو
این دختر روس به یاد آورد که سعی کرد هنگام صرف غذا از مادرشوهر خارجی خود با گندم سیاه (به روسی گرچگا) پذیرایی کند اما او از آن خوشش نیامد . بوش چه افزود که گندم سیاه به طور کلی در خارج از روسیه و برخی از کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق مورد علاقه نیست. علاوه بر این، به دلیل عادات غذایی خاص ایرانیان، به سادگی هیچ فروشگاهی در این کشور وجود ندارد که بتوانید از آنجا پنیر دلمه یا سوسیس دودی بخرید.
یک ایتالیایی که قبلاً به مسکو آمده بود، خاطرنشان کرد که عاشق غذاهای سنتی روسیه شده است اما با این حال برخی از محصولات روسی برای او نامفهوم باقی مانده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала