مدیرکل آژانس: زمان برای حصول توافق درباره مجتمع کرج رو به پایان است

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2021
اشتراک
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت زمان برای حصول توافق با ایران بر سر نصب دوربین در کارگاه سانتریفیوژ تسا در کرج در حال پایان یافتن است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) پس از نشست شورای حکام در یک کنفرانس خبری گفت: زمان برای دستیابی آژانس به یک توافق به منظور پایان دادن به بن بست بر سر نصب دوربین های مداربسته در کارگاه قطعات سانتریفیوژ (در ایران) که در ماه ژوئن هدف یک خرابکاری آشکار قرار گرفته بود، رو به اتمام است.
دیدار و گفتگوی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با وزیر امور خارجه کشورمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
مدیر کل آژانس انرژی اتمی با وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد
گروسی که روز گذشته به تهران سفر کرده بود با اشاره به مجتمع تسا در کرج افزود: ما در آستانه رسیدن به نقطه‌ای هستیم که نمی توانم تداوم آگاهی نسبت به این مرکز را تضمین کنم.
رویترز نوشته آژانس بین المللی انرژی اتمی قصد دارد در مجتمع تسا کرج که چندی پیش هدف حمله از سوی اسرائیل قرار گرفته بود، مجددا دوربین های مداربسته نصب کند.
مدیرکل آژانس در ادامه گفت که در جریان سفر روز گذشته خود به تهران، علی رغم تلاش‌های زیاد نتوانسته است با مقامات ایرانی بر سر موضوع نظارت هسته‌ای و فعالیت‌های راستی آزمایی به توافق دست یابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала