محکومیت مهاجم تیم رئال مادرید در پرونده اخاذی

© Flickr / vmiquilenaЛого ФК Реал Мадрид
Лого ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2021
اشتراک
مهاجم فرانسوی‌ تیم فوتبال رئال مادرید در دادگاه مربوط به پرونده متئو والبوئنا مجرم شناخته شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس دادگاه ورسای فرانسه امروز اعلام کرد، کریم بنزما متهم به همکاری در تلاش برای اخاذی از متئو والبوئنا شده است، بر این اساس مهاجم رئال مادرید پس از اینکه متهم به همدستی در اقدام برای باج‌خواهی از هم‌تیمی پیشین خود شد، به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو جریمه نقدی محکوم شد.
شکایت فدراسیون فوتبال ایران از اردن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2021
شکایت فدراسیون فوتبال ایران از اردن
قاضی پرونده هم خبر داد که کریم بنزما در مورد ملاقات با مصطفی زوائوی (یکی از افراد اصلی که در ماجرای اخاذی از هافبک پیشین لیون نقش داشت) به بازرسان دروغ گفته است، اما از تمام جزئیات تلاش برای باج‌گیری از والبوئنا آگاه نبوده است، هرچند او در این طرح شرکت داشته و همدستانش را برای دستیابی به این هدف تشویق کرده است.
قضات دادگاه دفاعیه بنزما مبنی بر این که هدفش از مطرح کردن صحبت‌هایی که با والبوئنا زده باج‌گیری مستقیم نبوده و او اطلاع نداشته که اقداماتش ممکن است جنبه قانونی داشته باشد پذیرفته و به همین دلیل حکم حبس او را به حالت تعلیقی درآوردند.
رای این دادگاه تنها چند ساعت پیش از بازی امشب این بازیکن برابر شریف در لیگ قهرمانان اروپا و البته پنج روز پیش از برگزاری مراسم توپ طلا در پاریس اعلام شده که او یکی از نامزدهای دریافت آن به حساب می‌آید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала