جنگنده های روسی حملات به کشتی ها در دریای سیاه را تمرین کردند

© Sputnik / Ministry of Defense of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر جنگنده روسی سوخو 30 ام 2
جنگنده روسی سوخو 30 ام 2 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2021
اشتراک
خدمه جنگنده‌های سوخو 30 ام 2 و سوخو 27 اس ام 3 Su-27SM3) و (Su-30M2 از یگان هوایی مختلط منطقه نظامی جنوب روسیه پروازهای آموزشی بر فراز دریای سیاه انجام داده و به تمرین بمباران کشتی‌های دشمن فرضی پرداختند.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را ناخدا دوم الکسی رولویوف، رئیس اداره پشتیبانی اطلاعات ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه اعلام کرد.
ناخدا دوم الکسی رولویوف گفت در طول این رویداد، خلبانان جنگنده های مدرن روسی ماموریت دفع حمله هوایی دشمن به پایگاه دریایی و حمله هوایی تلافی جویانه به کشتی های دشمن فرضی را با همکاری نیروهای ناوگان دریای سیاه انجام دادند و خاطرنشان ساخت که جنگنده ها در قلمرو استان کراسنودار روسیه مستقر هستند.
سوخو 75  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.11.2021
علاقه و توجه کشورهای حهان به جدیدترین هواپیمای جنگنده سبک روسی
حدود 10 هواپیما، کشتی گشتی واسیلی بیکوف، کشتی های کوچک ضد زیردریایی "کاسیموف" و "یئسک" (Yeisk) در این رزمایش شرکت کردند.
ناوگان دریای سیاه اعلام کرد ویژگی این مرحله از پروازهای آموزشی، تمرین انسجام و هماهنگی عملیات مشترک هنگام حمله به اهداف سطحی دشمن است توسط خدمه جنگنده است".
خدمه هواپیماها در حین تمرین ماموریت های رزمی آموزشی ، مهارت های خود را در انجام حرکات پیچیده خلبانی در هوا ، تاکتیک های رهگیری و حمله به اهداف هوایی و مقابله با وسایل حنگ الکترونیک دشمن بهبود بخشیدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала