کشور لائوس واکسن اسپوتنیک لایت را تایید کرد

© Sputnik / Sergey Baturin /  مراجعه به بانک تصاویر مقاله جدید مجله "لانست" در مورد ایمنی واکسن روسی "اسپوتنیک لایت" + جزئیات
مقاله جدید مجله لانست در مورد ایمنی واکسن روسی اسپوتنیک لایت + جزئیات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام نمود که لائوس واکسن تک جزئی اسپوتنیک لایت را تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه روز سه شنبه اعلام کرد واکسن روسی اسپوتنیک لایت برای استفاده در کشور لائوس تایید شده است.
در بیانیه صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه آمده است: "این صندوق، سند تایید استفاده از واکسن تک جزئی روسی علیه ویروس کرونا را در جمهوری دموکراتیک خلق لائوس اعلام می کند. لائوس بیستمین کشوری است که اسپوتنیک لایت در آن ثبت شده است."
پوتین  - حال مساعد پوتین پس از تزریق واکسن بوستر اسپوتنیک لایت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2021
حال مساعد پوتین پس از تزریق واکسن بوستر "اسپوتنیک لایت"
شایان ذکر است، اسپوتنیک لایت اولین جزء واکسن اسپوتنیک وی است. در حال حاضر "اسپوتنیک لایت" در حدود 30 کشور مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال، صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه در خبری در حساب توئیتر واکسن اسپوتنیک وی اعلام کرد که امارات متحده عربی مصرف واکسن تک دُزی اسپوتنیک وی، یعنی دُز اول این واکسن، را به عنوان واکسن مستقل تائید کرد، این کشور همچنین واکسن "اسپوتنیک لایت" (نسخه سبک شده) را به عنوان بوستر و تقویت کننده تکمیلی تائید کرده است.
بر اساس این خبر، واکسن اسپوتنیک لایت نه تنها به صورت واکسن مستقل مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به عنوان جایگزین و یا ترکیب با دیگر واکسن ها استفاده می شود.
لائووس با نام رسمی جمهوری دموکراتیک خلق لائوس کشوری محصور در خشکی واقع در جنوب شرقی آسیا است. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن وینتیان است. جمعیت لائوس حدود ۷٫۵ میلیون نفر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала