نماینده مجلس ایران واردات خودروی دست دوم را توهین به ملت ایران دانست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نماینده مجلس ایران واردات خودروی دست دوم را توهین به ملت ایران دانست
نماینده مجلس ایران واردات خودروی دست دوم را توهین به ملت ایران دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
اشتراک
عزت اله اکبری تالارپشتی: خودروهای دست دوم وارداتی خدمات پس از فروش ندارد در واقع این خودروها بی شناسنامه هستند و رانندگان این خودروهای سنگین، امنیتی ندارند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، عزت اله اکبری تالارپشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ایران با بیان اینکه دولت دوازدهم اجازه واردات خودروهای سنگین دست دوم را داد که انتظار می‌رود دولت سیزدهم از این اقدام جلوگیری کند، افزود: در جلسه امروز تولیدکنندگان اعلام کردند در صورت تامین منابع مالی، توانایی تولید اتوبوس، کامیون، کشنده و... را دارند.
وی اضافه کرد: در این شرایط انتظار می‌رود دولت با برنامه ریزی مناسب و اقدامات فوری نیاز کشور به نوسازی ناوگان حمل و نقل را برطرف کند تا با تحقق این مهم از یک سو سازوکاری برای تقویت تولیدکنندگان و تامین منابع مالی موردنیاز آن‌ها فراهم شود و از سوی دیگر مکانیسمی پیش‌بینی شود که رانندگان بتوانند خودروهای سنگین را به راحتی خریداری کنند و در مضیقه قرار نگیرند.
نماینده مردم تهران در مجلس، واردات خودروی دست دوم به کشور را توهین به مردم و ضرر به تولید دانست و ادامه داد: از آنجا که خودروهای دست دوم وارداتی خدمات پس از فروش ندارد در واقع این خودروها بی شناسنامه هستند و رانندگان این خودروهای سنگین، امنیتی ندارند. چرا که قطعات موردنیاز برای خودروی آن‌ها به سختی پیدا می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала