رئیس‌ جمهور اسرائیل: در سفر به لندن درباره ایران و حماس گفتگو می کنم

© Photo / Twitter / Pražský hrad - Kancelář prezidenta republikyرئیس‌ جمهور اسرائیل: در سفر به لندن درباره ایران و حماس گفتگو می کنم
رئیس‌ جمهور اسرائیل: در سفر به لندن درباره ایران و حماس گفتگو می کنم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2021
اشتراک
رئیس‌ جمهور اسرائیل گفت: از نخست‌ وزیر بریتانیا در به رسمیت شناختن تمام ساختارهای حماس به عنوان گروه تروریستی تشکر می کنم.
به گزارش اسپوتنیک، اسحاق هرتزوگ رئیس‌ جمهور اسرائیل، بیان داشت که قرار است با بوریس جانسون نخست‌ وزیر بریتانیا و الیزابت تراس وزیر امور خارجه بریتانیا، درباره برنامه هسته‌ ای ایران و تصمیم لندن برای به رسمیت شناختن جنبش فلسطینی حماس به عنوان یک سازمان تروریستی گفتگو کند.
سرویس مطبوعاتی هرتزوگ اعلام کرد: من با وزیر امور خارجه تراس و نخست وزیر جانسون، اعضای پارلمان [بریتانیا] و دیگر مقامات دولتی دیدار خواهم کرد و تا حد امکان به وضوح به این موضوع اشاره خواهم کرد که اسرائیل نمی تواند اجازه دهد ایران به سلاح هسته ای دست یابد و (اسرائیل) از متحدانش انتظار دارد که در رابطه با ایران، از جمله در گفتگو با آن، سخت گیری و پافشاری نشان دهند.
اولین گفتگوی روسای جمهور اسرائیل و چین با موضوع ایران و منطقه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اولین گفتگوی روسای جمهور اسرائیل و چین با موضوع ایران و منطقه
رئیس جمهور اسرائیل افزود: اسرائیل این موضع را برای همه دوستانش توضیح می دهد و البته روشن می کند که تمام امکانات را برای دفاع از خود محفوظ می دارد.
هرتزوگ گفت که از "جانسون دوست واقعی اسرائیل به خاطر تصمیم دولت بریتانیا برای به رسمیت شناختن تمام ساختارهای حماس به عنوان گروه تروریستی" تشکر خواهم کرد. او اضافه کرد: "این یک گام بسیار مهم در جنگ علیه تروریسم است." روز جمعه مقامات بریتانیا تایید کردند که حماس به همراه شاخه سیاسی آن "در فهرست سازمان های تروریستی قرار خواهد گرفت".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала