تمایل ولادیمیر پوتین برای شرکت در آزمایش واکسن کرونا از طریق بینی

© Sputnik / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر تمایل ولادیمیر پوتین برای شرکت در آزمایش واکسن کرونا از طریق بینی
 تمایل ولادیمیر پوتین برای شرکت در آزمایش واکسن کرونا از طریق بینی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز در سخنرانی خود اعلام نمود که آماده است تا در آزمایش واکسن کرونا از طریق بینی ساخت مرکز گامالیا شرکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در نشستی با دنیس لوگونوف، معاون مرکز گامالیا زمانی که در خصوص ازمایش واکسن کرونا از طریق بینی سخن به میان امد گفت: "من می توانم در این آزمایش مشارکت کنم؟". مدیر این مرکز در پاسخ به این پیشنهاد رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که برای حضور در این آزمایش باید یک رضایت نامه از سوی داوطلب امضا شود.
اثربخشی اسپوتنیک لایت به عنوان دوز تقویت کننده ثابت شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2021
اثربخشی اسپوتنیک لایت به عنوان دوز تقویت کننده ثابت شد


رئیس جمهور روسیه ضمن موافقت با امضای این رضایت نامه از معاون مرکز گامالیا خواست تا امضای این موافقتنامه همین امروز انجام شود.
امروز ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از دریافت دوز تقویتی کرونا با واکسن "اسپوتنیک لایت" خبر داد.
پیش از این در خبرها امده بود که صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد که مجله پزشکی لانست مقاله‌ مرکز گامالیا درباره اثربخشی واکسن تک دوزی اسپوتنیک لایت که حاکی از اثربخشی و ایمنی بالای این واکسن است را منتشر کرده است. اسپوتنیک لایت به عنوان سومین واکسن روسی با استقبال مواجه شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала