اگر ایران قاچاقچی هم بگیرد باز غربی ها معترض می شوند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نیروی دریایی ایران در خلیج فارس
نیروی دریایی ایران در خلیج فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.11.2021
اشتراک
امروز نیروهای مسلح ایران یک کشتی که در حال قاچاق چیزی حدود 150 ملیون لیتر سوخت ایران بود را توقیف کرد.
امروز نیروهای مسلح ایران یک کشتی که در حال قاچاق چیزی حدود 150 ملیون لیتر سوخت ایران بود را توقیف کرد؛ به یکباره سر و صدای رسانه وابسته به کشورهای غربی بلند شد که آهای بیایید ببینید ایران یک کشتی دیگر را در خلیج فارس توقیف کرده.
اولا که از نام منطقه معلوم است که نام آن خلیج فارس است و هیچ ربطی به آمریکا و کشورهای غربی و وابستگان به آنها ندارد که کشورهای این منطقه برای تامین امنیت و منافع خود کشتی قاچاقچی ها را اینجا توقیف می کنند.
دوم اینکه اگر یک سری قاچاقچی در آبهای دریای مکسیک و یا دریای شمال در حال قاچاق بودند و به یکباره نیروهای دریایی آمریکا و یا انگلیس کشتی را توقیف کردند، آیا موضوع به ایران و یا دیگر کشورها مربوط است؟
محسن رضایی ، معاون رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
محسن رضایی: حتی نفت را به صورت قاچاق می‌فروشیم و دلار را مخفیانه وارد کشور می‌کنیم
بدیهی است همه کشورهای جهان مجاز می باشند برای مبارزه با خلافکارها و قاچاقچی ها واعمال قانون در حریم قانونی خود دست به هر اقدامی که از دستشان بر میاید بزنند.
در این باره هم این حق مسلم ایران است که اعمال حاکمیت کند و کشتی ای که در حال قاچاق سوخت می باشد را توقیف کند.
همه می دانند که به دلیل تفاوت قیمت سوخت در ایران ودر کشورهای همجوار، بسیاری قاچاقچی ها امروزه فعال شده اند و حتی بحق قاچاق سوخت از ایران دیگر به یک قاچاق سازماندهی شده یا به اصطلاح مافیایی تبدیل شده و حتی بسیاری ازاین قاچاقچی ها با عوامل داخلی نیز مرتبط می باشند و بازداشت اینها هیچ ربطی به مسایل بین المللی ندارد.
حال سوالی که مطرح می باشد چرا رسانه های وابسته به غرب و مخالف ایران با دستگیری این قاچاقچی ها مخالف می باشند.
بدیهی است این رسانه ها هر آنچه در توان داشته باشند برای تضعیف ایران استفاده می کنند و از هرگونه عمل خلافی که موجبات تضعیف حاکمیت قانون در ایران شود حمایت می کنند، چون وقتی که خلافکاری و بی قانونی در کشور رواج پیدا کند و حجب آن بریزد زمینه ایجاد نا امنی در کشور فراهم می شود و بعد از آن آنها می توانند نقشه های خود را محقق کنند.
بدیهی است اگر کشور امن باشد، نقشه های شوم آنها محقق نمی شود.
ادعای پلیس فدرال آمریکا علیه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
ادعای پلیس فدرال آمریکا علیه ایران
به همین دلیل است که مشاهده می کنیم حتی زمانی که پلیس با ارازل واوباش برخورد میکند آنها معترض می شوند که اصلا چرا این ارازل و اوباش را بازداشت کرده اید و جبهه حمایت از آنها را راه می اندازند.
یا اینکه اخیرا کاری کرده اند که برخی اعمال که از نظر قانونی در همه جای دنیا قاچاق به حساب می آید مانند جریان موسوم به کولبری یا ته لنجی و یا سوخت بری و یا ... عنوان پیدا کنند.
آیا اگر مثلا در آمریکا برخی از مکسیک بار بر دوش بگذارند و به آمریکا بیاورند تا بفروشند، پلیس آمریکا آنها را نوازش می کند؟
یا مثلا در انگلیس یا دیگر کشورهای اروپایی برخی سوخت از یک طرف ارزانتر بردارند و به یک طرف گرانتر قاچاق کنند، اروپایی ها سکوت می کنند.
آنها حتی اجازه نمی دهند سوخت از اتحادیه اروپا به انگلیس برود و یا حتی راننده های کامیون ها به انگلیس بروند تا انگلیس را به دلیل خروج از اتحادیه اروپا تنبیه کنند.
حالا که نوبت به ایران رسیده آنها مدعی شده اند؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала