اگر هر روز شکلات تلخ بخورید چه اتفاقی در بدن شما می افتد

© Fotolia / M.studioشکلات یا میوه، کدام مفیدتر است؟
شکلات یا میوه، کدام مفیدتر است؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2021
اشتراک
متخصص تغذیه در روسیه خانم یانا گریشینا در مقاله ای اعلام نمود که شکلات تلخ حاوی آنتی اکسیدان و مواد معدنی بالایی است که خوردن ان به میزان 20 گرم در روز خطری برای بدن انسان ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، یانا گریشینا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که چرا توصیه می شود شکلات تلخ را در رژیم غذایی روزانه قرار دهید و هر روز به میزان کمی از آن میل کنید.
این متخصص در ادامه خاطرنشان کرد که شکلات تلخ به عنوان شکلاتی شناخته می شود که حداقل 55 درصد کاکائو طبیعی دارد، در حالی که شیر موجود در این شکلات به میزان 25 تا 35 درصد است.
ребенок - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2017
واکنش بچه ها در زمان خوردن شکلات تلخ (ویدئو)
وی گفت: "تفاوت اساسی بین شکلات تلخ با دیگر شکلات ها در این است که حاوی قند کمتر و آنتی اکسیدان های بسیار بیشتری است. بیشتر کالری شکلات تلخ را از چربی دریافت می کنیم و نه از کربوهیدرات ها، مانند شیر که در شکلات های شیری بیشتر یافت می شود. شکلات تلخ منبع عالی آهن، منیزیم است. مس، منگنز و سایر مواد معدنی در شکلات تلخ به میزان فراوان یافت می شود. علاوه بر این، شکلات ما را شاد می کند".
این متخصص تغذیه افزود: می توانید روزانه حدود 20 گرم شکلات تلخ بخورید.
این متخصص در پایان گفت: با این حال نباید شکلات را با معده خالی مصرف کرد و می بایست از آن به عنوان میان وعده استفاده کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала