پوتین اولویت های روسیه در سیاست خارجی را نام برد

© Sputnik / Sergei Ilyin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از افزایش امکانات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه خبر داد
پوتین از افزایش امکانات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در دانشکده وزارت امور خارجه روسیه گفت که اولویت روسیه توسعه گفتگو با همه کشورهای خاورمیانه است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در دانشکده وزارت امور خارجه روسیه گفت: اولویت بی قید و شرط روسیه توسعه گفت و گو با همه کشورهای خاورمیانه است، همچنین برنامه ریزی شده است تا همکاری با آفریقا را توسعه دهد.
پوتین: غرب می فهمد که در جنگ جهانی سوم پیروز نخواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
پوتین: غرب می فهمد که در جنگ جهانی سوم پیروز نخواهد شد
و به طور کلی، اولویت بی قید و شرط ما توسعه یک گفت و گوی واقعا دوستانه، عملی و ایدئولوژی زدایی با همه کشورهای خاورمیانه بوده و هست. روسیه قصد دارد به همکاری با کشورهای آفریقایی ادامه دهد و به این روند یک گفت و گوی جامع و منظم بدهد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در ادامه سخنرانی امروز خود گفت که روسیه مخالف دخالت در امور دیگر کشور ها است و از حل عادلانه اختلافات به رهبری سازمان ملل متحد استقبال می کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت:" روسیه به عنوان عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد قصد دارد در آینده هم از اصول پایه ای مندرج در منشور سازمان ملل دفاع و تبعیت کند، از جمله، حاکمیت و برابری کشورها، عدم دخالت در امور داخلی کشورها، حل و فصل عادلانه بحث و مناقشه ها. و البته، نقش کلیدی سازمان ملل در حل و فصل مسائل بین المللی."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала