لاوروف: پتانسیل درگیری در روابط روسیه و غرب در حال انباشته شدن است

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف شرط دوستی روسیه با غرب را اعلام کرد
لاوروف شرط دوستی روسیه با غرب را اعلام کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه اظهار داشت، در روابط روسیه و غرب مسائلی با پتانسیل بشدت تنش زا بوجود آمده و در حال انباشته شدن است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف در پایان نشست پوتین با اعضای وزارت خارجه روسیه گفت: "ما البته در مورد روابط خود با کشورهای غربی صحبت کردیم، جایی که پتانسیل شدید درگیری در حال انباشته شدن است، در درجه اول به این دلیل که غرب به هیچ نحوی نمی خواهد با مسائل بر اساس اصل برابر و به نفع هر دو طرف برخورد کند. می خواهد منحصراً دیدگاه خود را برای حل یک مشکل خاص بکار گیرد ".
لاوروف شرط دوستی روسیه با غرب را اعلام کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
لاوروف شرط دوستی روسیه با غرب را اعلام کرد
وزیر امور خارجه روسیه در ادامه افزود که، تلاش غرب برای تحمیل دیدگاه نظم خود به دیگر کشورها چشم اندازی نخواهد داشت.

لاوروف گفت: غرب موضوعاتی را در سازمان ملل مطرح می کند و درباره آن بدون دریافت پاسخی گفتگو می کند، سپس نتیجه آن را به دیگر کشورها تحمیل می کند، قطعا این رویکرد چشم اندازی نخواهد داشت.

وی درباره اقدامات ناتو در دریای سیاه گفت: "ما شاهد اقدامات تحریک آمیزی هستیم. وضعیتی را شاهد هستیم که بسیاری از هنرمندان، نویسندگان و فیلمسازان سعی در توصیف آن داشتند همانند فیلم" Wag the Dog" ". "
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала