جنجال اشتباه لفظی یک مقام مسئول ایرانی در جمع فرهنگیان +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جنجال اشتباه لفظی یک مقام مسئول ایرانی در جمع فرهنگیان +ویدئو
جنجال اشتباه لفظی یک مقام مسئول ایرانی در جمع فرهنگیان +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
رئیس آموزش و پرورش داراب در سخنرانی مرتکب اشتباه لفظی شد که سوژه کاربران در صفحات اجتماعی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئو منتشر شده اشتباه لفظی یکی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان داراب استان فارس در جمع معلمان که کلمه "اداری" را "ادراری" بیان کرده با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.
در برخی سایت‌های خبری گفته شده اشتباه لفظی رئیس آموزش و پرورش شهرستان داراب در سخنرانی خود در جمع معلمان، حاضران را متاثر کرده است. وی که در قسمتی از صحبت‌هایش قصد داشت بیان کند "سعی می‌کنیم مشکل فرهنگیان را از مجاری اداری حل کنیم" در اشتباهی لفظی از کلمه "ادراری" استفاده نموده که با واکنش‌هایی از سوی کاربران فضای مجازی همراه شده است.
تعدادی از کاربران این مقام مسئول را به بی‌سوادی متهم می‌کنند، اما تعدادی دیگر وی را خدمتگزار مردم می‌دانند و معتقدند باید به همه مسئولین فرصت جبران داده شود. برخی از کارمندان غیرفرهنگی با اشاره به کم کاری معلمان از زمان شروع کرونا، خواستار کم کردن حقوق و مزایا آن‌ها شدند.
بعضی از کاربران نیز بر این باورند هر شخص باید قبل از سخنرانی متنی را آماده کرده باشد تا در هنگام صحبت کردن و فراموشی کلمات از آن کمک بگیرند. جمعی از کاربران هم با اشاره به تظاهرات مردمی که در آن بیان می‌کردند "تا قدسو پس نگیریم آروم نمی‌گیگیرم" بیان می‌کنند این اشتباه لفظی قابلیت ترند شدن را دارد و تا چند ماه دیگر همه برای بهتر دیده شدنشان از این اشتباه لفظی سوءاستفاده خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала