اتحادیه اروپا 700 هزار یورو برای کمک به پناهجویان اختصاص می دهد

© Sputnik / Inna Grishuk اتحادیه اروپا 700 هزار یورو برای کمک به پناهجویان اختصاص می دهد
اتحادیه اروپا 700 هزار یورو برای کمک به پناهجویان اختصاص می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.11.2021
اشتراک
اتحادیه اروپا 700 هزار یورو برای کمک های اضطراری به پناهجویان در مرز لهستان و بلاروس اختصاص می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب در بیانیه کمیسیون اروپا اعلام شده است.
یانز لنارچیچ، کمیسر اروپا خواستار تامین دسترسی دائمی برای نمایندگان سازمان های بین المللی ازسوی هر دو طرف برای کمک موثر به پناهجویان شد. وی تاکید کرد: اتحادیه اروپا از فعالیت شرکای خود برای رساندن بشردوستانه جهت کاهش درد و رنج مردم حمایت می کند.
نیروهای امنیتی لهستان حمله به پناهجویان  را با لیزر و ترقه دفع کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.11.2021
نیروهای امنیتی لهستان حمله پناهجویان را با لیزر و ترقه دفع کردند
خاطرنشان می شود که وجوه مربوطه از طریق کمیته بین المللی صلیب سرخ منتقل شده و از آنها برای خرید غذا، دارو و مایحتاج اولیه پناهجویان استفاده می شود.
پیش از این اطلاع حاصل شد که دولت آلمان از به رسمیت شناختن مشروعیت الکساندر لوکاشنکو به عنوان رئیس جمهور بلاروس خودداری کرده اما مذاکره با او را برای کمک به پناهجویان ضروری می داند. به گفته اشتفن زایبرت، سخنگوی کابینه وزیران آلمان، تماس با رهبر بلاروس به حل و فصل اوضاع با مهاجران کمک خواهد کرد.
از ابتدای نوامبر، بحران مهاجرت در مرز لهستان و بلاروس بدتر شده است. هزاران پناهنده در این مرز تجمع نموده و چندین بار تلاش کردند تا به لهستان بروند. 16 نوامبر، مهاجران غیرقانونی سعی کردند موانع را شکسته و شروع به پرتاب سنگ، چوب و سایر اشیا به سمت نظامیان لهستانی کردند. در پاسخ، لهستانی ها از گاز اشک آور، ماشین های آب پاش و نارنجک های شوکر استفاده کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала