آغاز مذاکرات اسرائیل و امارات بر سر تجارت آزاد

© Photo / IRNAاولین نشست علنی دولت اسرائیل و شش کشور عربی در امارات
اولین نشست علنی دولت اسرائیل و شش کشور عربی در امارات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2021
اشتراک
وزیر اقتصاد اسرائیل، از آغاز مذاکرات و گفتگوهای این کشور با امارات به منظور دستیابی به توافق تجارت آزاد میان دو طرف خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه القدس العربی، وزارت اقتصاد اسرائیل اعلام کرد: گفتگوها میان اسرائیل و امارات برای دستیابی به توافق به منظور تجارت آزاد میان دو طرف کلید خورده است.
امارات و بحرین اولین رزمایش دریایی مشترک خود را با اسرائیل برگزار کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
امارات و بحرین اولین رزمایش دریایی مشترک خود را با اسرائیل برگزار کردند
این وزارتخانه اعلام کرد که اورنا باریوای وزیر اقتصاد اسرائیل، برای آغاز مذاکرات گفتگویی را از راه دور با عبدالله بن طوق المری، همتای اماراتی خود انجام داد.
باریوای در این باره تصریح کرد: مقامات برجسته اسرائیلی برای انجام مذاکرات و گفت‌وگوهای بیشتر به دوبی می‌روند و این سفر تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
طبق اعلام وزارت اقتصاد اسرائیل، باریوای در جریان گفتگو با وزیر اقتصاد امارات تاکید کرد: این توافق به صورت قابل توجهی تجارت میان دو طرف را تقویت کرده و با کنار زدن موانع همکاری اقتصادی میان امارات و اسرائیل را توسعه می‌دهد.
در همین حال، اوهاد کوهن مدیر بخش تجارت خارجی وزارتخانه اقتصاد اسرائیل و رئیس تیم مذاکره کننده این کشور، گفت که قصد دارد با مقامات امارات درباره مسائل مربوط به تجارت کالا و خدمات، رویه‌های نظارتی، خرید دولتی و تجارت الکترونیک به توافقاتی برسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала