باقری اولویت های اصلی مذاکرات را اعلام کرد

© Photo / IRNAباقری اولویت های اصلی مذاکرات را اعلام کرد
باقری اولویت های اصلی مذاکرات را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2021
اشتراک
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با معاونان وزیران امور خارجه روسیه و چین درباره مذاکرات پیش رو برای لغو تحریم‌ها گفتگو نمود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران امروز از طریق ویدئو کنفرانس با سرگئی ریابکوف و ما ژائوسو معاونان وزیران امور خارجه روسیه و چین درباره مذاکرات پیش رو برای لغو تحریم‌ها گفتگو نمود.
وی در این ارتباط ویدئویی با اشاره به روابط جمهوری اسلامی ایران، جمهوری فدراتیو روسیه و جمهوری خلق چین و همسویی مواضع سه کشور در موضوعات مختلف بین المللی، سیاست اصولی سه کشور در ترویج چندجانبه گرایی، مقابله با یکجانبه گرایی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تحریمهای ظالمانه آمریکا علیه ایران، هزینه مقابله با یکجانبه گرایی است.
باقری کنی: در وین مذاکرات هسته ای انجام نمی دهیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
باقری کنی: در وین مذاکرات هسته ای انجام نمی دهیم
باقری ضرورت لغو کلیه تحریم های مغایر با برجام و اقدامات متناقض با قطعنامه 2231 به صورت قابل راستی آزمایی و در راستای انتفاع اقتصادی ایران از عادی سازی روابط اقتصادی و تجاری ایران را شرط لازم موفقیت مذاکرات پیش رو برشمرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به رایزنی های اخیر در کشورهای فرانسه، آلمان، انگلیس و اسپانیا در خصوص مذاکرات آتی اظهار داشت: لغو موثر تحریم‌های غیرقانونی آمریکا یک ضرورت و اولویت اصلی مذاکرات پیش رو است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала