اتحادیه اروپا تحریم های بیشتری را علیه بلاروس اعمال کرد

© Photo / Arcturusاتحادیه اروپا تحریم های بیشتری را علیه بلاروس اعمال کرد
اتحادیه اروپا تحریم های بیشتری را علیه بلاروس اعمال کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2021
اشتراک
بنا بر گزارش نشریه آلمانی Das Erste، وزرای خارجه اتحادیه اروپا درباره تحریم های جدید علیه بلاروس به توافق رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آلمانی داس ارسته اعلام کرد: تحریم هایی ها بر شرکت هواپیمایی بلاروس از قبیل منع اجاره هواپیماهای خطوط هوایی اروپایی اعمال می شود.
وزیر خارجه لیتوانی: باید مطمئن شویم که هواپیمای مهاجران در بلاروس نمی نشیند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2021
وزیر خارجه لیتوانی: باید مطمئن شویم که هواپیمای مهاجران در بلاروس نمی نشیند
علاوه بر این، این تحریم ها شامل اپراتورهای تور بلاروس و برخی افراد از دستگاه های دولتی می شود.
به گزارش داس ارسته، وزرای خارجه اتحادیه اروپا تصمیم گرفتند تحریم های جدیدی علیه بلاروس اعمال کنند. این بار، تمام افرادی که مسئول انتقال مهاجران به مرزهای بلاروس هستند، هدف قرار خواهد گرفت.
یپه کوفود وزیر امور خارجه دانمارک، گفت: آنها از مهاجران غیرقانونی به عنوان سلاح استفاده می کنند. این غیر انسانی است و ما باید با تمام نیروهای ممکن با آن مقابله کنیم.
آن‌طور که این نشریه می‌نویسد، تحریم‌ های جدید، از جمله، بر ایرلاین بلاروسی بل آویا تأثیر خواهد گذاشت: از این پس، اجاره هواپیما از شرکت‌های اروپایی ممنوع است. هدف این است که بل آویا دیگر قادر به انتقال چنین تعداد قابل توجهی از مهاجران نباشد. بر اساس داده های اتحادیه اروپا، اکنون بیش از نیمی از کل هواپیماهای بل آویا اجاره ای هستند.
داس ارسته می نویسد: علاوه بر این تهدید، مجازات بسیاری از خطوط هوایی را بر آن داشت تا پروازهای خود به بلاروس را متوقف کنند.
پاول یابلونسکی معاون وزیر امور خارجه لهستان، اعلام کرد که ورشو در حال مذاکره با آژانس امنیت مرزهای خارجی اتحادیه اروپا فرونتکس در مورد سازماندهی پروازهایی برای اخراج مهاجران غیرقانونی به کشورهای مبدا است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала