پس لرزه های دامنه دار زلزله جنوب ایران + ویدئو

© Fotolia / Belishپس لرزه های دامنه دار زلزله جنوب ایران + ویدئو
پس لرزه های دامنه دار زلزله جنوب ایران + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
اشتراک
زمین لرزه‌ ای به بزرگی ۶ ریشتر در جنوب استان کرمان رخ داد و یک دقیقه بعد از آن نیز زلزله دیگری به بزرگی ۶.۵ ریشتر در شمال استان هرمزگان ثبت شد.
به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه ۲۳ آبان زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر در جنوب ایران در کرمان و شمال استان هرمزگان رخ داد و یک دقیقه بعد یعنی در ساعت ۱۳ و ۳۸ دقیقه به وقت محلی و زلزله دیگری به بزرگی ۶.۵ در استان هرمزگان به ثبت رسید.
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو از آماده‌ باش تیم‌ های عملیاتی وزارت نیرو در مناطق زلزله‌ زده هرمزگان خبر داد و اعلام کرد: ‌وضعیت شبکه‌ های آب و برق در استان هرمزگان نسبتا پایدار است، تیم‌ های عملیاتی وزارت نیرو از لحظه وقوع حادثه در مناطق زلزله‌ زده این استان حضور یافته و مشغول فعالیت هستند که تا این لحظه ۵ پست برق وارد مدار شده است.
همچنین مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر هرمزگان نیز در گفتگویی در بیان جزئیات زمین‌ لرزه ظهر امروز با بیان اینکه زلزله‌ ای با قدرت ۶.۴ در مقیاس ریشتر در ساعت ۱۵:۳۶ در عمق ۱۸ کیلومتری به مرکزیت لافت جزیره قشم رخ داد و در کوه گنو هم احساس شد.
گزارشات حاکی از آن است که این زلزله به‌ شدت در بندرعباس، میناب، رودان و جزیره قشم و کیش احساس شده است.

View this post on Instagram

A post shared by @akhbar.hormozgan

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در تازه‌ ترین گزارش از فوت دو نفر و زخمی شدن ۲۷ نفر خبر داد، که یک نفر از قربانیان در شهر بندرعباس در اثر سقوط تیر برق در پی وقوع زلزله کشته شده است و گزارش‌ های اولیه از ریزش کوه را تائید کرد و اظهار داشت: هنوز خسارت عمده‌ ای اعلام نشده است.
طبق آخرین اطلاعات، امروز بعد از ظهر لرزه هایی نیز در شهر دبی کشور امارات متحده عربی احساس شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала