گروسی: هنوز دعوتنامه‌ای از ایران به دستم نرسیده است

© AP Photo / Ronald Zakگروسی: هنوز دعوتنامه‌ای از ایران به دستم نرسیده است
گروسی: هنوز دعوتنامه‌ای از ایران به دستم نرسیده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
اشتراک
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که علی‌رغم تمایل وی برای سفر به ایران، هنوز دعوتنامه‌ای برای سفر به تهران دریافت نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فرانسه، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه امیدوار بوده است که قبل از برگزاری نشست آتی شورای حکام به ایران سفر کند، مدعی شد که دولت ایران هنوز از وی برای سفر به تهران دعوتی بعمل نیاورده است.
لاوروف: روسیه در نشست برجام از لغو تحریم‌ها علیه ایران حمایت خواهد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
لاوروف: روسیه در نشست برجام از لغو تحریم‌ها علیه ایران حمایت خواهد کرد
گروسی به خبرنگاران گفت: امیدوار بودم که قبل از نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران سفر کنم، اما متأسفانه هنوز دعوتنامه‌ای به دستم نرسیده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی افزود: از زمانی که دولت جدید در ایران بر سر کار آمده است، من هیچ تماسی با آنها در خصوص چندین موضوع مهم و برجسته نداشته‌ام.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی ماه‌های اخیر چندین بار مدعی تضعیف بازرسی‌های آژانس در تأسیسات هسته‌ای ایران شده است. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوایل مهرماه امسال در گزارشی از ایران به‌دلیل ممانعت از نصب مجدد دوربین‌های نظارتی در مجتمع هسته‌ای تسای کرج انتقاد کرد؛ انتقادی که با واکنش شدید مقامات ایران مواجه شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала