نیروی دریایی روسیه ناو هواپیمابر انگلیسی را در دریای عرب رصد می کند

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی دریایی روسیه ناو هواپیمابر انگلیسی را در دریای عرب رصد می کند
نیروی دریایی روسیه ناو هواپیمابر انگلیسی را در دریای عرب رصد می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.11.2021
اشتراک
یک کشتی شناسایی نیروی دریایی روسیه یک گروه ناو هواپیمابر انگلیسی را در نزدیکی عمان رصد می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وب سایت تخصصی نیروی دریایی هیسوتون، از حضور یک کشتی شناسایی روسی که در حال رصد اقدامات گروه ناو هواپیمابر انگلیسی به رهبری ناو هواپیمابر ملکه الیزابت، در سواحل عمان در دریای عرب قرار دارد، خبر داد.
شایگو: آمریکایی توانایی روسیه را در مرزهایش محک می زند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.11.2021
شایگو: آمریکا توانایی روسیه را در مرزهایش محک می زند
این گزارش نشان می‌ دهد که بر اساس تصاویر ماهواره اروپایی سنتینل-۲ ال-۲آ، این کشتی جنگی که ظاهراً کشتی اطلاعاتی متوسط ​​نیروی دریایی روسیه "کیلدین" است، در تاریخ ۱ نوامبر پس از خروج از بندر پایتخت عمان "مسقط" در دریا ثبت شده است.
این سایت همچنین عکسی از یک کشتی پهلو گرفته در بندر مسقط در کنار ناو هلندی "اِورِستِن" که بخشی از گروه ناو هواپیمابر بریتانیا است، منتشر کرد. پس از ورود ناو هلندی به مسقط در اول نوامبر، کشتی روسی در همان روز بندر را ترک کرد.
همانطور که ناظران ترکیه در شبکه های اجتماعی گزارش دادند، در ۸ اکتبر، کشتی اطلاعاتی متوسط ​​نیروی دریایی روسیه "کیلدین" پس از عبور از تنگه بسفر، وارد دریای مدیترانه شد.
کشتی کیلدین ناوگان دریای سیاه به ویژه برای شناسایی الکترونیکی نیروهای بالقوه دشمن، افشای اطلاعات مربوط به محل نگهداری آنها، تهدیدات احتمالی آنها برای توسعه به موقع اقدامات واکنش کافی و در صورت لزوم، آوردن نیروهای لازم به آمادگی رزمی در نظر گرفته شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала