مطالبات بانکی و تعطیلی خط تولید در ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ابراهیم رئیسی
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2021
اشتراک
رییس جمهوری: بانکها می توانند دنبال مطالبات باشند ولی تعطیلی کارخانه ها خلاف سیاست های دولت و کشور است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، رییس جمهوری ایران اظهار داشت که هیچ کارگاه و کارخانه ای نباید به خاطر مطالبات بانکی تعطیل و کارگران بیکار شوند. بانک ها برای رسیدن به مطالباتشان نباید واحدها را تعطیل کنند.
وی در ادامه افزود:«به هیچ وجه پیگیری مطالبات بانکی نباید موجب تعطیلی تولید و بیکاری کاگران شود کارگروهی در کشور و استانها فعال شود برای فعالسازی کارخانه هایی که ظرفیت هایشان معطل مانده تا اشتغال ایجاد شود و معاون اول رییس جمهوری نیز در این زمینه نظارت کند. ۴۰ درصد از ظرفیت کارخانه های کشور معطل است که باید ملاحظه شود چرا با وجود زیرساخت کارگران بیکارند و مشکلات اجتماعی ناشی از آن ایجاد می شود.
دو مدیر سابق یک بانک در ایران بازداشت شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
دو مدیر سابق یک بانک در ایران بازداشت شدند
سازمان اداری و روابط سالم ایجاب می کند مسوول پاسخگو باشد و از هر نوع روابط ناسالمی به دور باشد. هر نوع رابطه ناسالم اداری، هر گونه معطلی مردم بدون توجیه را ناصحیح می دانیم. مسوولی که نمی داند فردا هست یا نیست، باید وظیفه و کار ارباب رجوع را، اگر روند زمان‌بر نبود، همان روز به سرانجام برساند.
کشور ما کشور انتخابات است، دولت ها و مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر با رای مردم انتخاب می شوند. اگر این رفت و آمدها باعث توقف کار مردم شود، مناسب نیست. برخی قلم ها تا سه ماه به بهانه جا به جایی مسوولان سازمانی بین دو دولت بر زمین می ماند که شایسته نیست.
خدمت از روی نوع دوستی یا از سر دلسوزی دیگر انواع خدمت است که نشان از انگیزه های مختلف دارد. عده ای مدتی خدمت می کنند و زمانی را نیز فرصتی برای خود می دانند و خدمت را به ذات تکلیف نمی دانند و این مسیر پاسخگویی به همراه ندارد نه به مردم، نه سلسله مراتب اداری».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала