ویدئو پربازدید دختربچه‌ای که غذایش را به زن فقیر بخشید +ویدئو

© AFP 2023 / Marco Bertorelloویدئو پربازدید دختربچه‌ای که غذایش را به زن فقیر بخشید +ویدئو
ویدئو پربازدید دختربچه‌ای که غذایش را به زن فقیر بخشید +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.10.2021
اشتراک
از خودگذشتگی یک دختربچه و پاسخ مثبت او به درخواست زن فقیر که با او سر یک میز بنشیند مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی پربازدید در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن دختری به همراه پدرش برای خوردن غذا در رستوران منتظر آماده شدن غذایشان هستند و بخشش این دختربچه و دادن غذایش به یک زن فقیر مورد توجه کاربران واقع شده و با واکنش‌هایی از سوی آن‌ها همراه گردیده است.

در این ویدئو مشاهده می‌شود دختری به همراه مردی که به نظر می‌رسد پدرش باشد در رستوران بر سر میز نشسته‌ است. آن‌ها در انتظار آوردن غذایشان هستند و پس از آوردن سفارش توسط گارسون رستوران هنگامی که پدر آماده خوردن غذای خود شد آن دختر با دیدن یک خانم نیازمند از جای خود برخاسته و پس از برداشتن سینی غذا، آن را روی میز کناری قرار داد و سپس فرد فقیر نیازمند را پشت میز غذا می‌نشاند.

فرد نیازمند پس از نشستن از دختر خواست می‌کند تا با او سر میز غذا بنشیند و وی را همراهی کند، پدر که از رفتار دختر کم‌سن خود متعجب شده و مشاهده کرد دخترش با فرد فقیر روی میز کناری نشسته است، او نیز به آن‌ها ملحق شد و دختر خود را برای تحسین بوسید. اقدام این دختربچه با واکنش مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

تعدادی از کاربران، اقدام این دختر را بسیار جسورانه و محبت‌آمیز توصیف می‌کنند و عده‌ای بیان می‌کنند باید به پدرانی که چنین دخترانی را تربیت می‌کنند تبریک گفت و مدال افتخار به آنها اعطا کرد. کاربرانی اما پذیرفتن درخواست فرد فقیر و نشستن این دختربچه در کنار او را زیباتر و تاثیرگذارتر عنوان می‌کنند و بر این باورند، همنشینی و همراهی دختر و پدر با فرد تهی دست، او را بسیار خوشحال کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала