استقبال روسیه از پذیرش واکسن اسپوتنیک وی توسط اسرائیل

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر استقبال روسیه از پذیرش واکسن اسپوتنیک وی توسط اسرائیل
استقبال روسیه از پذیرش واکسن اسپوتنیک وی توسط اسرائیل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2021
اشتراک
اسرائیل واکسن روسی اسپوتنیک وی علیه ویروس کرونارا به رسمیت می شناسد و انتظار می رود که از اواسط نوامبر به کسانی که واکسینه شده اند اجازه ورود به کشور داده شود هر چند ممکن است به دلیل افزایش روزانه موارد ابتلا به کووید-19این تاریخ به تعویق افتاده و روسیه در لیست قرمز قرار گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) از به رسمیت شناختن اسپوتنیک وی توسط اسرائیل استقبال کرد و خواستار پایان دادن به تبعیض علیه واکسن کووید-19 شد.
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه مطبوعاتی 28 اکتبر خود  تاکید کرد که کشورهایی که تصمیم می گیرند مرزهای خود را به روی کسانی که با واکسن روسی واکسینه شده اند باز کنند، گردشگری را تشویق گرده و به اقتصاد خود  کمک می کنند تا سریعتر بهبود یابد.
نام احتمالی واکسن روسی کرونا برای کودکان اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
نام احتمالی واکسن روسی کرونا برای کودکان اعلام شد
به این ترتیب، اسرائیل وارد فهرست ۱۰۰ کشوری شد که قبلاً ورود واکسینه‌شدگان علیه کرونا با واکسن روسی را تایید کرده‌اند.
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد که در مجموع 31 کشور هیچگونه تقاضای دیگر مرتبط با ویروس کرونا برای واکسینه شدگان با اسپوتنیک وی ندارند، در حالی که برای 50 کشور دیگر باید آزمایش منفی  PCR یا آزمایش مثبت آنتی بادی ارائه داد . 20 کشور از بازدیدکنندگانی که با اسپوتنیک وی واکسینه شده اند، می خواهند پس از ورود قرنطینه شوند.
تصمیم برای نشان دادن چراغ سبز به اسپوتنیک وی  توسط یوئل رازوزوف، وزیر گردشگری اسرائیل در 27 اکتبر اعلام شد. این مقام توضیح داد که از گردشگران خواسته می شود که در هنگام ورود تحت آزمایش سرولوژیکی قرار گیرند، اما به محض تایید واکسن روسی از سوی سازمان بهداشت جهانی این الزام حذف خواهد شد. انتظار می رود اسپوتنیک وی  
اسپوتنیک وی ، اولین واکسن کووید-19 در جهان، به میزان  91.6 درصد مؤثر است و استفاده از آن در 70 کشور تأیید شده است که جمعیتی بالغ بر چهار میلیارد یا 50 درصد از جمعیت جهان را شامل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала