تردید غرب درباره مزایای اتحادیه اروپا

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر تردید غرب درباره مزایای اتحادیه اروپا
تردید غرب درباره مزایای اتحادیه اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
اشتراک
خوانندگان روزنامه انگلیسی دیلی اکسپرس به بحران شدید سیاسی در اتحادیه اروپا اذعان کردند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه انگلیسی دیلی اکسپرس از مشکلات سیاسی و سازمانی پیش آمده در اتحادیه اروپا گفتند و در مورد مزایای این اتحادیه برای کشورهای عضو ابراز تردید کردند.
افزایش محسوس قیمت گاز در اروپا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2021
افزایش محسوس قیمت گاز در اروپا
به طور ویژه، بسیاری از ناسازگاری سیاست سوخت بروکسل، که بسیاری از کارشناسان و سیاستمداران اروپایی، روسیه را مقصر پیامدهای آن می دانند‌، خشمگین هستند.
فردی با نام کاربری "RufflesTheGuineaPig" می‌نویسد: اتحادیه اروپا برای جلب رضایت آمریکایی ها تأمین گاز را به تأخیر انداخته و نیمی از اروپا را ورشکسته کرده است.
کاربری با نام "Mikey012" نوشت: مشکل روسیه نیست. مقصر اتحادیه اروپا است، زیرا آنها باید قبل از راه اندازی خط لوله باید تأییدیه بالاترین دادگاه اروپا را دریافت می‌کردند.
کاربر "grumpy old" می‌نویسد: این تقسیم به شمال و جنوب بزرگترین مشکل اتحادیه اروپا است. آنها اصرار دارند که با اعضا یکسان رفتار شود، اما اینطور نیست. هرکس نسبت به دیگری چیزهای متفاوتی نیاز دارد و چیزهای متفاوتی می خواهد. لهستان و مجارستان را ببینید. یک رفتار برای همه مناسب نیست، اینها کشورهای جداگانه هستند. البته بین شمال و جنوب شکاف ایجاد خواهد شد. کشورهای جنوبی تمایل بیشتری به برق برای گرمایش نسبت به شمال دارند. یک قانون در مورد همه صدق نمی کند.
"Chewy Louie" نوشت: به طور خلاصه، سلسله مراتب اتحادیه اروپا به عدم توافق بر سر یک سیاست مشترک برای مبارزه با بحران انرژی رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала