اسرائیل شش سازمان غیردولتی فلسطینی را تروریست خواند

© Sputnik / Vladimir Astapkovichاسرائیل شش سازمان غیردولتی فلسطینی را تروریست خواند
اسرائیل شش سازمان غیردولتی فلسطینی را تروریست خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
اشتراک
وزارت دفاع اسرائیل شش سازمان غیر دولتی فلسطینی را به عنوان سازمان تروریستی به رسمیت شناخت.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع اسرائیل شش سازمان غیر انتفاعی فلسطین را به دلیل ارتباط با جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تروریست شناخته است.
وی افزود: در نتیجه فعالیت های مشترک سرویس امنیت عمومی و دفتر ملی مبارزه با تامین مالی تروریسم اسرائیل ، شش سازمان متعلق به جبهه مردمی برای آزادی فلسطین. تروریستی اعلام شده اند زیرا آنها یک شبکه مخفی بین‌المللی به نمایندگی از جبهه مردمی برای حمایت از فعالیت های آن و رسیدن به اهداف آن هستند. "
در بیانیه وزارت دفاع اسرائیل اشاره شده است: اینها شامل سازمان هایی مانند اتحادیه کمیته های زنان فلسطین، انجمن حمایت از زندانیان و حقوق بشر، مرکز تحقیق و توسعه بیسان، سازمان الحق، سازمان بین المللی حمایت از کودکان - فلسطین و اتحادیه کمیته های کارگران کشاورزی است.
وزارت دفاع اسرائیل معتقد است که با پنهان شدن در پشت وضعیت سازمان های عمومی مدنی، در واقع تابع رهبری جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بوده و فعالان آن، از جمله کسانی که در فعالیت های تروریستی شرکت کرده اند را برای پست های مدیریتی در مرکز و منطقه استخدام می کند.
این شش سازمان با دریافت مبالغ هنگفت از کشورهای اروپایی و سازمان های بین‌المللی برای فعالیت های حقوق بشری، به عنوان منبع تامین مالی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین عمل کردند. وزارت دفاع خاطرنشان می کند که این پول به طور خاص برای حمایت از خانواده های زندانیان فلسطینی که به دلایل امنیتی در زندان های اسرائیل نگهداری می شدند، برای پرداخت حقوق به فعالان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و عمومی شدن ایدئولوژی آن استفاده شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала