تبلیغ پوشک بزرگسالان با استفاده از تصویر چهرههای ادبی و هنری +عکس
07:00 18.10.2021 (بروز رسانی شده: 08:17 18.10.2021)
© Depositphotos.com / Monkeybusinessتبلیغ پوشک بزرگسالان با استفاده از تصویر چهرههای ادبی و هنری +عکس

© Depositphotos.com / Monkeybusiness
اشتراک
یکی از برندهای پوشک بزرگسالان در اقدامی به استفاده از تصویر چهرههای ادبی و هنری پرداخته و در انتهای مطالبش، تبلیغات شرکت خود را آورده که با اعتراضهای کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته یکی از برندهای پوشک بزرگسالان در ایران در اقدامی عجیب در صفحهی رسمی خود در اینستاگرام در اقدامی در هایلات استوریهایش با عنوان «انگیزشی» به معرفی چهرههایی، چون محمدرضا شفیعی کدکنی، علی نصیریان، آهو خردمند، سیاوش دینوردی، شمسی فضلالهی، مهلقا ملاح و شیرین یزدانبخش پرداخته و در انتها نیز تبلیغ برند خود را آورده بود. این موضوع با موجی از واکنشهای کاربران به ویژه دانشجویان و شاگردان شفیعی کدکنی همراه شده است.
View this post on Instagram
کاربران بسیاری عنوان میکنند از این اتفاق عجیب که گویا آگاهانه صورت گرفته است متاسف هستند و جای تامل دارد که در کشور ایران مردم استاد شفیعی کدکنی، استاد شاخص زبان و ادبیات فارسی را نشناسند و برخی برای تجارت خود وی را سوژه توهین و تمسخر قرار دهند. این کاربران عنوان میکنند دلیل عدم آگهی مردم و نشناختن پژوهشگران، اساتید دانشگاه میتواند این باشند که حتی رسانهی ملی ایران از شخصیتی چون استاد کدکنی دعوت نکرده است بنابراین به غیر از اهل مطالعه وعلاقمندان به آثار ادبی کسی چه کسی دکتر کدکنی را میشناسد؟!
View this post on Instagram
کاربران عنوان میکنند چگونه یک برند پوشک بزرگسال برای تبلیغاتشون بدون اجازه از عکس استاد شفیعی کدکنی بدون اجازهی او با وقاحت تمام به این شخصیت فرهنگی توهین میکند و کسی جلوی جسارت وی را نمیگیرد. جمعی از کاربران ایرانی بر این باورن که در کشورشان اجازه گرفتن از اشخاص برای تبلیغات اصلا اعتقاد ندارند و حقوق دیگران را پایمال میکنند، آهنگهای مختلف را برای تبلیغ استفاده میکنند، موسیقی فیلمها را روی هر برنامهای میگذارند و در اینستاگرام که در مورد یک مشکل اخلاقی پست میگذارند عکس بازیگران را بدون هیچ قانونی و جریمهای میگذارند و اگر جلوی چنین اتفاقات گرفته میشد اکنون شاهد چنین بیاخلاقیهایی نبودیم.
View this post on Instagram
کاربرانی نیز عنوان میکنند برند ایزی لایف با این اقدام قصد داشته سوژه رسانهها و فضای مجازی شود و به این ترتیب یک کار تبلیغاتی معکوس انجام دهد.
View this post on Instagram