جوان‌ترین پدر خانواده پرجمعیت ایرانی با ۱۳ بچه +ویدئو

© AFP 2023 / Atta Kenareجوان‌ترین پدر خانواده پرجمعیت ایرانی با ۱۳ بچه +ویدئو
جوان‌ترین پدر خانواده پرجمعیت ایرانی با ۱۳ بچه +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2021
اشتراک
صحبت‌های یک روحانی درباره فرزندآوری در میان خانواده‌های ایرانی با انتقاد کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مصاحبه جنجالی با روحانی جوان ایرانی به نام محمد مسلم وافی پدر ۱۳ فرزند با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.

محمد مسلم مافی در مصاحبه‌ای درباره برنامه زندگی‌اش گفته است، او و همسرش چیزی را شروع نکردند که بخواهند ادامه دهند و داشتن ۱۳ فرزند را آماری متوسط دانست. وی در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرده که فرزند بیشتر موجب بهتر شدن زندگی، البته با توکل به خدا خواهد شد. حجت‌الاسلام مافی درباره ترس از داشتن فرزند زیاد بیان کرده، آقایان نباید به همسر خود بگویند که ۵ تا بچه می‌خواهند، بلکه باید یکی یکی پیش بروند تا به تعداد بچه بالاتر برسند.

تعدادی از کاربران با واکنش به صحبت‌های پدر ۳۹ ساله بیان می‌کنند گرسنگی توکل را از بین می‌برد و عده‌ای همسر وی را شیرزن خطاب می‌کنند، اما عده‌ای از بانوان با انتقاد شدید، جایگاه زنان را والاتر از به دنیا آوردن مدام فرزندان قد و نیم قد عنوان دانستند که بعد از آن در بزرگ کردن‌شان دچار مشکل شوند و از مسئولیت زیادی بیمار شوند.
برخی طرز تفکر پدر جوان را قبول نداشته اما برخی با وجود قبول داشتن صحبت‌های این روحانی جوان، از هزینه بالای نگهداری آن‌ها هراسانند. بعضی از کاربران نیز به دلیل داشتن پیج شخصی، روحانی را به سوءاستفاده از دنیا آوردن فرزند بیشتر برای معروف شدن متهم می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала