آمریکا نقشه جنگ جهانی سوم را ترسیم کرد + عکس

© Depositphotos.com / Ronniechuaآمریکا نقشه جنگ جهانی سوم را ترسیم کرد
آمریکا نقشه جنگ جهانی سوم را ترسیم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2021
اشتراک
روزنامه آمریکایی می گوید که جنگ جهانی سوم می تواند با نبردهای جزیره تایوان آغاز شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه آمریکایی سان، در مقاله ای نقشه جهان ترسیم شده است که در آن مکان هایی را نشان می دهد که جنگ جهانی سوم از آنجا می تواند آغاز شود.
به گفته نویسندگان این مقاله، یک نبرد جهانی نظامی می تواند با نبردهای جزیره تایوان (که چین ادعای تسط بر آن را می کند)، کشمیر (منطقه مورد مناقشه بین هند و چین)، تنگه هرمز (واقع در آبهای ایران و ایالات متحده آمریکا) آغاز شود. و با بمباران متقابل کره شمالی و ایالات متحده توسط موشک های هسته ای می تواند جنگ جهانی سوم نیز آغاز شود.
علاوه بر این، جنگ جهانی سوم ممکن است از درگیری های بین ترکیه و سوریه و همچنین جنگ هسته ای بین ایران و اسرائیل ایجاد شود. با این حال این نشریه، محتمل ترین سناریو را درگیری نظامی بین ایالات متحده و چین بر سر تایوان می داند که به یک رویارویی جهانی تبدیل می شود را بسیار زیاد می داند.
در 10 سپتامبر، شی جین پینگ رهبر چین گفت که همکاری بین جمهوری خلق چین و ایالات متحده به نفع کل جهان است و جنگ بین دولتها کل سیاره زمین را به خطر خواهد انداخت. در وضعیت کنونی درگیری بین کشورها، جین پینگ سیاست آمریکا در قبال چین را مقصر دانست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала