طالبان: به داعش اجازه حمله به ایران از خاک افغانستان را نمی دهیم

© Sputnik / Stringerطالبان: به داعش اجازه حمله به ایران از خاک افغانستان را نمی دهیم
طالبان: به داعش اجازه حمله به ایران از خاک افغانستان را نمی دهیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2021
اشتراک
معاون استاندار هرات افغانستان: این گروه به تمام قوانین بین‌المللی و همسایه‌داری پایبند می باشد و اجازه استفاده از خاک افغانستان برای حمله به ایران را نمی دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، معاون استاندار هرات افغانستان گفت: این گروه به تمام قوانین بین‌المللی و همسایه‌داری پایبند بوده و هیچ‌گاهی اجازه نمی‌دهد که افراد و یا گروه‌های خارجی مانند داعش از خاک افغانستان علیه ایران استفاده کنند.
معاون استاندار هرات افغانستان اعلام کرد که به گروه تروریستی داعش اجازه نمی دهند از خاک این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
روزنامه 8 صبح افغانستان به نقل از شیراحمدعمار، نوشت که وی در دیدار با مقامات ایرانی در منطقه صفر مرزی ایران و افغانستان هنگام تحویل گرفتن کمک های بشردوستانه ایران این سخنان را گفته است.
معاون استاندار هرات افغانستان گفته است که این گروه به تمام قوانین بین‌المللی و همسایه‌داری پایبند بوده و هیچ‌گاهی اجازه نمی‌دهد که افراد و یا گروه‌های خارجی مانند داعش از خاک افغانستان بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
کمک های بشردوستانه ایران برای مردم افغانستان ادامه دارد و امروز سه شنبه نیز پنجمین محموله کمک های ایران توسط یک هواپیما با وزن 50 تن در فرودگاه کابل برزمین نشست و قرار است بین نیازمندان توزیع شود.
*طالبان و داعش گروههای تروریستی ممنوعه در فدراسیون روسیه می باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала