پخش ترانه محلی ایرانی مفهومی در سالن مسابقات جهانی والیبال جوانان ایتالیا +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پخش ترانه محلی ایرانی مفهومی در سالن مسابقات جهانی والیبال جوانان ایتالیا +ویدئو
پخش ترانه محلی ایرانی مفهومی در سالن مسابقات جهانی والیبال جوانان ایتالیا +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2021
اشتراک
ترانه‌ حماسی، محلی، ایرانیان را شارژ می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از سالن مسابقات والیبال جوانان جهان در ایتالیا منتشر شد که پخش شدن آهنگ زیبای محلی مازندرانی ایرانی در آن مورد توجه کاربران علاقه‌مند به ورزش والیبال قرار گرفته است که درباره آن به گفت‌وگو می‌پردازند. گفته می‌شود آهنگ محلی با نام شلوار پلنگی با گویش مازندرانی از آهنگ‌های ایرانی‌ست که مضمونی مفهومی و فاخر داشته و شنیدن آن بر ارق ملی ورزشکاران ایرانی تاثیرگذار است.

ورزشکاران ایرانی با شنیدن آهنگ‌هایی که مضمون محلی و حماسی دارند، حتی اگر خسته و نالان باشند با شنیدن آثار مذکور و به یاد آوردن رشادت‌ها و حماسه آفرینی ورزشکاران و قهرمانان ایرانی از انرژی وصف ناپذیری سرشار شده که ممکن است نتوانند آن را با غذا خوردن به دست آورند، زیرا این آثار آ‌ن‌ها را به تلاش، هوشیاری و مقاومت در راه هدف‌شان دعوت می‌کند.

کاربران نیز در فضای مجازی با بیان نظرات‌شان نسبت به ویدئوی منتشر شده واکنش نشان می‌دهند. تعدادی از کاربران از شنیدن ترانه مازندرانی با خوشحالی واکنش نشان می‌دهند و بیان می‌کنند از شنیده شدن آن در سالن مسابقات جهانی والیبال احساس غرور ملی دارند.

عده‌ای دیگر با لحنی طنزگونه به مجموعه‌ تلویزیونی پایتخت اشاره می‌کنند و برخی دیگر می‌گویند‌، ترانه محلی شلوار پلنگی با مجموعه پایتخت که ماجرای زندگی یک کشتی‌گیر مازندرانی شمالی بوده شهرت یافته است. بعضی از کاربران مازندرانی نیز با گفتن جملاتی ابراز وجود می‌کنند و بعضی دیگر با نوشتن تکه‌هایی از آهنگ ایران، احساسات خود را بروز می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала