وعده ترامپ برای انتخاب بعدی ریاست جمهوری آمریکا

© REUTERS / Carlos Barriaوعده ترامپ برای انتخاب بعدی ریاست جمهوری آمریکا
وعده ترامپ برای انتخاب بعدی ریاست جمهوری آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2021
اشتراک
ترامپ مدعی شد که می تواند در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا همه رقبایش را شکست دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هیل، از ترامپ در بخشی از مصاحبه‌ای که قرار است امروز (دوشنبه) منتشر شود، سوال شد اگر رونالد دی‌سانتیس، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا قصد شرکت در انتخابات 2024 را داشته باشد چه خواهد کرد؟
ترامپ در پاسخ گفت، دی‌سانتیس چنین کاری نخواهد کرد اما "اگر با او روبه‌رو شوم، شکستش می‌دهم. همان‌طور که هر کس دیگری را شکست خواهم داد". رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: "فکر می‌کنم اغلب افراد کنار می‌کشند. فکر می‌کنم او کنار می‌کشد".
ترامپ از حضور احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
ترامپ از حضور احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خبر داد
ترامپ در حالی این پاسخ را داده است که تاکنون از اظهار نظر قطعی درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 امتناع کرده است. با این حال گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که احتمالاً او در این انتخابات شرکت کرده و دی‌سانتیس زوج انتخاباتی او خواهد بود.
بر اساس نتایج یک نظرسنجی که چندی پیش برگزار شد، 70 درصد جمهوری‌خواهان در صورت شرکت ترامپ در انتخابات به او رأی می‌دهند و 21 درصد نیز نام دی‌سانتیس را در صندوق می‌اندازند. بر اساس یک نظرسنجی جدید در آمریکا که نتایج آن هفته گذشته منتشر شد ترامپ، در انتخابات جدید «جو بایدن» رئیس جمهور حال حاضر این کشور را شکست می‌دهد.
نظرسنجی موسسه معتبر راسموسن نشان می‌دهد که اگر امروز انتخابات ریاست جمهوری جدید برگزار شود، ترامپ بایدن را با 10 درصد فاصله شکست می دهد و با جمع آوری 51 درصد آرا در مقابل 41 درصد رئیس جمهور آمریکا می‌شود. با این حال با توجه به وضعیت جسمی ترامپ و نگرانی‌ها از زوال عقل بایدن، مشخص نیست در انتخابات ریاست جمهوری بعدی آمریکا کدام دو چهره از حزب جمهوری‌خواه و دموکرات به رقابت می‌پردازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала