بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد

CC BY 4.0 / IRNA / بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد
بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2021
اشتراک
رییس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما از لحاظ من منعی ندارد و می تواند برنامه خود را شروع کند.
به گزارش اسپوتنیک، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای ایران روز شنبه در سفر به خوزستان در دیدار چند تماشاگر فولاد خوزستان و نفت آبادان با وی در اهواز گفت: عادل فردوسی پور می تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.
عباس سورانی، رییس کانون هواداران صنعت نفت آبادان ضمن اهدا پیراهن ورزشی این باشگاه به رییس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: خواسته اغلب هواداران فوتبال، بازگشت فردوسی پور به  صدا و سیما و گرم کردن فضای ورزش فوتبال است و  من به نمایندگی از تمامی فوتبال دوستان این خواهش را دارم که اجازه دهید فردوسی پور مجددا به تلویزیون برگردد و برنامه ورزشی ۹۰ را ادامه دهد.
جبلی در پاسخ به این هوادار ورزشی گفت: از دید ما بازگشت فردوسی پور به شبکه های تلویزیونی هیچ منعی ندارد.
 عادل فردوسی پور مجری برنامه ورزشی ۹۰ از دو سال پیش با نظر مدیران سیمای جمهوری اسلامی ایران به کار خود در تلویزیون پایان داد که همواره با اعتراض ورزش دوستان این کشور مواجه شد.
برنامه ۹۰ فردوسی پور یکی از قویترین برنامه های فوتبالی صدا و سیما بوده که با نقدهای کارشناسی همواره مورد توجه ورزشکاران فوتبال و هواداران تیم ها مواجه بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала