جشن ازدواج نمادین زوج‌های همجنس و غیرهمجنس در سوئیس +ویدئو، عکس

© REUTERS / Jose Cabezasجشن ازدواج نمادین زوج‌های همجنس و غیرهمجنس در سوئیس +ویدئو، عکس
جشن ازدواج نمادین زوج‌های همجنس و غیرهمجنس در سوئیس +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2021
اشتراک
جشن ازدواج همجنس‌گرایان پس از رای مثبت اکثریت شهروندان سوئیس در همه‌پرسی به صورت نمادین برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه اکثریت شهروندان سوئیس در همه‌پرسی روز یکشنبه به ازدواج زوج‌های همجنس رأی مثبت دادند گروهی از زوج‌های همجنس و غیرهمجنس اهل این کشور در شهر برن جشن ازدواجی نمادین برپا کردند.

پارلمان سوئیس سال گذشته ازدواج همجنس‌گرایان را به رسمیت شناخته بود، اما سران اتحاد دموکرات مسیحی که بزرگ‌ترین حزب سیاسی این کشور به شمار می‌رود امیدوار بودند با راه‌اندازی همه‌پرسی قانون اخیر را مسدود کنند. اما با رأی مثبت اکثریت شهروندان سوئیس نه تنها به رسمیت شناخته شد بلکه بر اساس مصوبه پارلمان، زوج‌های همجنس علاوه بر حق ثبت ازدواج، امکان پذیرش فرزندخوانده را نیز دارند.

کاربران بسیاری به این اتفاق واکنش نشان دادند. جمع بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند با اینکه حس این افراد برایشان قابل درک نیست اما به نظر و سلیقه آنان احترام می‌بگذارند و برای آنها ابراز خوشحالی کردند. گروهی از کاربران این موضوع را مورد تمسخر قرار دارند و معتقدند به این ترتیب در ۵ دهه بعدی نسل انسان منقرض خواهد شد. کاربرانی اما عنوان می‌کنند این اتفاقات روند پوچی انسان را بازگو می‌کنند و امیدوارند زودتر نسل انسان از جهان برداشته شود.

کاربرانی نیز با احترام از سایر کاربران تقاضا می‌کنند مراقب اظهار نظراتشان باشند چراکه وقتی شخصی درک روحیات این افراد را ندارد بهتر است سکوت کند تا با صحبت‌های نسنجیده‌اش روح دیگری را آزار ندهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала