ویزای گردشگری ایران برای خارجیان صادر خواهد شد

© Photo / Nafise Soufy / Iranتوریست خارجی در ایران
توریست خارجی در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
معاون گردشگری ایران اطلاع داد که در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص پذیرش از سرگیری صدور روادید تاکید شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری ایران گفت: در این مدت شاهد آسیب‌هایی به حوزه گردشگری بودیم و در این میان فعالان حوزه گردشگری نجیبانه به فعالیت‌های خود ادامه دادند. در این میان ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از روز اول انتخاب به‌عنوان وزیر برنامه‌هایی را برای جبران خسارت‌های وارد شده به این صنعت اجرا کرد.
معاون گردشگری کشور خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات بسیار خوب که بالاخره به نتیجه رسید از سرگیری صدور روادید است که در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد پذیرش قرار گرفت و از سوی رئیس جمهوری به مناسبت روز جهانی گردشگری مورد تاکید قرار گرفته است. این یک بارقه امیدی را در حوزه گردشگری ایجاد خواهد کرد و امیدواریم که بتواند احیای تدریجی را به وجود آورد. خوشبختانه پیگیری‌های روزانه ضرغامی باعث شد تا این موضوع جامه عمل بپوشد.
وی افزود: موقعیت‌یابی گردشگری در نظام اداری کشور، استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد تجاری به‌عنوان یکی از مهمترین نقش‌آفرینان حوزه گردشگری، استفاده از فرصت‌های منطقه‌ای و تقویت ارتباطات با شرکای راهبردی، استفاده از ظرفیت گردشگری برای همواره کردن ارتباط بین کشورها و … از جمله برنامه‌هایی است که در دست اقدام خواهیم داشت.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала