وزیر ایرانی درباره طرح دولت برای جاماندگان یارانه معیشتی توضیح داد

وزیر ایرانی درباره طرح دولت برای جاماندگان یارانه معیشتی توضیح داد
وزیر ایرانی درباره طرح دولت برای جاماندگان یارانه معیشتی توضیح داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2021
اشتراک
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران: برای سال 1401 منابع بانکی برای تعاون را بیشتر می‌کنیم تا توان وام‌دهی بانک توسعه تعاون افزایش پیدا کند.
به گزارش اسپوتنیک، حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران، در مورد ثبت‌نام از جاماندگان یارانه معیشتی، گفت: طرحی در دولت در دست بررسی است که هنوز به نتیجه نرسیده و در حال طراحی و زمان‌بندی نحوه اجرای آن هستیم که هنوز هیچکدام نهایی نشده و در دست بررسی قرار دارد.
وی افزود: همچنین خط اعتباری 2 هزار میلیارد تومانی برای بخش تعاون امروز طی تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت تعاون، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون امضا می‌شود که 60 درصد از این تسهیلات به نرخ تکلیفی با یارانه‌ای که معاونت تعاون می‌پردازد به تعاون گران اعطا می‌شود.
پرداخت یارانه ۹۰۰ هزار تومانی به نوزادان در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2021
پرداخت یارانه ۹۰۰ هزار تومانی به نوزادان در ایران
وی در مورد پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: از دو روز گذشته واریز حقوق بازنشستگان کشوری و از بیست و یکم حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی شروع شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأ‌کید کرد: تلاش بر این است با به کار گرفتن مدیریت حرفه‌ای و جهادی افزایش قابل ملاحظه‌ای در بازدهی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی ایجاد کنیم و پالایش مدیریت در این شرکت‌ها انجام می‌شود و فکر می‌کنیم می‌توانیم درآمد بیشتری از این شرکت‌ها به دست آوریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала