احتمال بارش تگرگ و تندباد در هرمزگان

© Sputnik / Хормозганاحتمال بارش تگرگ و تندباد در هرمزگان
احتمال بارش تگرگ و تندباد در هرمزگان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.09.2021
اشتراک
مدیریت بحران استانداری هرمزگان نسبت به رگبار پراکنده باران، رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای، وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا در هرمزگان هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، در تشریح وضعیت زرد در هفته پیش رو در هرمزگان عنوان کرد: براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان هرمزگان و صدور هشدار زرد، از شنبه ۲۷ شهریور تا سه شنبه ۳۰ شهریور ماه، استان هرمزگان تحت تأثیر سامانه فصلی و وزش باد نسبتاً شدید و مواج شدن دریا قرار دارد.
ساخت آب از هوا در صحرای «بورگ العرب» مصر توسط ربات ELU - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2021
چندرسانه ای
ساخت آب از هوا
حسن زاده با توجه به شرایط جوی، به شهروندان استان هرمزگان توصیه کرد تا از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات و همچنین تردد با شناورهای سبک در آب های استان خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به مناطق تحت تاثیر سامانه جوی و دریایی، گفت: ارتفاعات استان از جمله در شهرستان های بشاگرد، حاجی آباد، رودان، میناب، بستک، بندرخمیر و ارتفاعات مرکزی استان تحت تاثیر سامانه فصلی خواهند بود که برای این مناطق رگبار پراکنده باران، رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی شده است.
وی افزود: همچنین این سامانه بر روی مناطق دریایی جاسک و سیریک و جزایر قشم، هرمز، لارک، هنگام، سیری، تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی تاثیر خواهد گذاشت و برای این مناطق وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی تا حداکثر ۴۵ کیلومتر در ساعت با افزایش ارتفاع موج در محدوده ۱۵۰ سانتیمتر در روزهای یکشنبه ۲۸ و دوشنبه ۲۹ شهریور پیش بینی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала