انگلیس طراحی زیردریایی هسته‌ای نسل جدید خود را آغاز کرد

© Photo / Press service of Northern Fleet / Oleg Kuleshovانگلیس طراحی زیردریایی هسته‌ای نسل جدید خود را آغاز کرد
انگلیس طراحی زیردریایی هسته‌ای نسل جدید خود را آغاز کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2021
اشتراک
انگلیس طراحی زیردریایی هسته‌ای نسل جدید خود را به ارزش ۱۷۰ میلیون پوند را آغاز نمود.
به گزارش اسپوتنیک، بنا به اعلام تارنمای نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا، این کشور دو قرارداد ۱۷۰ میلیون پوندی با BAE Systems و Rolls-Royce به منظور طراحی و ساخت یک زیردریایی هسته‌ای نسل جدید منعقد کرده است.
اخلال در تأمین زیردریایی های هسته ای آمریکا ده ها میلیارد دلار خسارت بر جای گذاشت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اخلال در تامین زیردریایی های هسته ای آمریکا ده ها میلیارد دلار خسارت بر جای گذاشت
در بیانیه منتشر شده در این تارنما آمده است: BAE Systems و Rolls -Royce هریک ۸۵ میلیون پوند برای توسعه طراحی و قابلیت‌های کلاس جدید زیردریایی که جایگزین زیردریایی کلاس Astute می‌شود، دریافت کردند.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: با توجه به پیچیدگی ساخت زیردریایی هسته‌ای و همچنین سرعت تغییرات تکنولوژیکی، آماده سازی برای ساخت کشتی نسل بعدی در حال حاضر مورد نیاز است.
مشخص شده است که در سه سال آینده ۳۵۰ طراح، مهندس و کشتی ساز روی طراحی و کانسپت این زیردریایی کار خواهند کرد و از این طریق به دولت بریتانیا در تصمیم گیری در مورد نحوه جایگزینی زیردریایی Astute کمک خواهند نمود.
در حال حاضر چهار زیردریایی کلاس Astute در خدمت نیروی دریایی انگلیس هستند که جدیدترین آنها Audacious هفته آینده به طور رسمی وارد خدمت می‌شود، پنجمین زیردریایی Anson در حال آزمایش نهایی است، ساخت دو زیردریایی دیگر Agamemnon و Agincourt  کامل شده است. گزارش شده است که هر هفت زیردریایی Astute تا سال ۲۰۲۶ به نیروی دریایی سلطنتی منتقل می‌شوند و هر یک از آنها باید حداقل ۲۵ سال خدمت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала