مقام ایرانی از واکسیناسیون تمامی سربازان تا پایان شهریورماه خبر داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مقام ایرانی از واکسیناسیون تمامی سربازان تا پایان شهریورماه خبر داد
مقام ایرانی از واکسیناسیون تمامی سربازان تا پایان شهریورماه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
اشتراک
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ایران: برابر برنامه‌ریزی‌ها و واکسن تامین شده، تمامی سربازان نیروهای مسلح در تمامی یگان‌ها و رده‌ها نیز تا پایان شهریورماه واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر غلامرضا رحیمی‌پور، درباره اجرای طرح واکسیناسیون سربازان نیروهای مسلح ایران اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده واکسیناسیون سربازان حاضر در مراکز حساس و دارای ریسک بالای ابتلا به کرونا از مدت‌ها قبل انجام شده و 40 هزار نفر از سربازان دوز اول و دوم واکسن خود را دریافت کردند.
وی ادامه داد: در هفته جاری نیز 250 هزار دوز واکسن کرونا برای سربازان تامین شد که روند تزریق آن تا همین هفته انجام خواهد شد. برابر برنامه‌ریزی‌ها و واکسن تامین شده، تمامی سربازان نیروهای مسلح در تمامی یگان‌ها و رده‌ها نیز تا پایان شهریورماه واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.
رحیمی پور درباره اینکه سربازان چگونه باید نسبت به تزریق واکسن و ثبت درخواست خود اقدام کنند نیز گفت: نیازی به مراجعه سربازان نیست و با توجه به اینکه اطلاعات تمامی سربازان در نیروهای مسلح موجود است، یگان‌های مربوطه زمان و محل مراجعه سربازان برای تزریق واکسن را به آنان اعلام خواهند کرد. زمانبندی تزریق دور دوم واکسن کرونا نیز مطابق جدول زمان به سربازان اعلام خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала