ریابکوف: مسکو تنها پس از احیای برجام، امکان گفتگو در خصوص برنامه موشک بالستیک ایران را مجاز می داند

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ریابکوف: مسکو تنها پس از احیای برجام، امکان گفتگو در خصوص برنامه موشک بالستیک ایران را مجاز می داند
 ریابکوف: مسکو تنها پس از احیای برجام، امکان گفتگو در خصوص برنامه موشک بالستیک ایران را مجاز می داند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2021
اشتراک
ریابکوف در مصاحبه ای گفت: "ما از آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهیم در مذاکرات احیای برجام واقع بین باشند".
به گزارش اسپوتنیک، سرگی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز سه شنبه اظهار داشت، روسیه از آمریکا و اروپا می خواهد در مذاکرات احیای برجام واقع بین باشند.
توافق ایران و آژانس راهی بسوی احیای برجام خواهد بود؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
گزارش و تحلیل
توافق ایران و آژانس راهی بسوی احیای برجام خواهد بود؟
ریابکوف گفت: "اگر اراده سیاسی وجود داشته باشد، می توان در مورد این موضوعات (برنامه موشک های بالستیک ایران ، نفوذ ایران) گفتگو کرد ... ما از آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهیم واقع بین باشند تا ابتدا به برجام بازگردیم، سپس متوجه خواهیم شد چه زمان و چگونه می توانیم در مورد این موضوعات و یا موضوعات دیگر بحث کرد".
زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیش از این گفته بود که: "کوتاهترین راه برای باگرداندن دوباره توافق هسته ای از طریق بازگشت دوسویه واشنگتن و تهران به تعهدات آنها که توسط برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد، بدون ضمائم و استثناء تعیین شده است، می گذرد. ​​روسیه قصد دارد از هر طریق ممکن در این امر مشارکت داشته باشد."
 
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала