دابسمش بانوی بازیگر طنز تلویزیونی با آهنگ قدیمی +ویدئو

© AP Photo / Amr Alfikyدابسمش بانوی بازیگر طنز تلویزیونی با آهنگ قدیمی +ویدئو
دابسمش بانوی بازیگر طنز تلویزیونی با آهنگ قدیمی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
اشتراک
شقایق دهقان با انتشار دابسمشی، بهبودی کامل خود را از بیماری کرونا اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شقایق دهقان بانوی بازیگر ایرانی که بیشتر در سریال‌های طنز تلویزیونی ایفای نقش می‌کند به تازگی دابسمشی در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن آهنگی از هایده خواننده قدیمی ایرانی، اجرا کرده است و این ویدئو با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی همراه شده است.

وی که مدتی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود و از بی‌توجهی مسئولان ایرانی در کوتاهی کردن واکسیناسیون مردم شکایت داشت، پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و بدست آوردن سلامتی‌ خود، ویدئویی به اشتراک گذاشته تا سلامتی کامل خود با دیگران جشن بگیرد، وی در دابسمشی که منتشر کرده است، یکی از آهنگ‌‌های هایده خواننده قدیمی ایرانی را اجرا کرده است.

این بازیگر طنزپرداز ایرانی در پیامی زیر پست خود نوشت: «گفتم زود خوب ميشم ميام برات حركات موزون انجام ميدم كه دست بزنى و غش غش بخندى، حالا تو گرفتار شدى...
حالا فعلا اينو ببين تا بيام انواع دیگش رو برات اجرا كنم تا ديگه فقط به جاى سرفه كردن بخندى، هى بخندى... .»

بازیگران و ستارگان سینمای ایران با گذاشتن کامنت همدلی، محبت‌شان را به شقایق دهقان ابراز کردند. تعدادی از کاربران با دیدن حال خوب شقایق دهقان و گذراندن دوران بیماری کرونا خوشحالی خود را ابراز می‌کنند، اما عده‌ای این رفتار را دور از شان بانوی بازیگر دانسته و کار وی را غیراخلاقی عنوان کردند. برخی از مخاطبان با اشاره به زیر پا گذاشتن خط قرمزها توسط شقایق دهقان، نگرانی خود را از ممنوع الکار شدن این بازیگر ابراز کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала