حضور پرطرفدارترین تیک تاکر جوان در جشنواره ونیز +ویدئو، عکس

© REUTERS / Dado Ruvicحضور پرطرفدارترین تیک تاکر جوان در جشنواره ونیز +ویدئو، عکس
حضور پرطرفدارترین تیک تاکر جوان در جشنواره ونیز +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
اشتراک
خابی لیم تیک تاکر مشهور بر روی فرش قرمز فستیوال فیلم ونیز ۲۰۲۱ مورد تشویق کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، حضور غیرمنتظره جوان ۲۱ ساله سنگالی بر روی فرش قرمز فستیوال فیلم ونیز ۲۰۲۱ که در کیواسوی ایتالیا زندگی می‌کند و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های دنیای مجازی است و کاربران او را با نام خابی لییم (khaby lame) می‌شناسند به تازگی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

خابی لییم در ماه مارس سال گذشته شروع به استفاده از تیک تاک کرد. آن زمان به خاطر همه‌گیری کرونا کارش را به عنوان کارگر کارخانه از دست داده بود. اما با ساخت ویدئوهای کمدی و جذابش که حتی یک کلمه هم در آن حرف نمی‌زند با حالت چهره‌ی خاصی که دارد، به افرادی اشاره می کند که بی دلیل کارهای ساده را به شکل پیچیده انجام می‌دهند. او بخاطر همین حالت خاص چهرش در شبکه‌های اجتماعی به شهرت رسید و اکنون با بیش از ۱۰۰ میلیون فالوور در تیک تاک، دومین فرد در تاریخ این برنامه است که به چنین تعداد فالوور دست یافته است. وی همچنین در اینستاگرام هم بیشتر از ۴۰ میلیون فالوور دارد.

تصویر خابی جوان از تصویر اکثریت مطلق بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و سیاست‌مداران دنیا شناخته‌شده‌تر است. و وی توسط پیترو والسچی تهیه‌کننده‌ی ایتالیایی برای بازی در فیلم آینده‌اش دعوت به کار شده و در حاشیه‌ی نمایش فیلم «آرزو‌های گمشده» (خاویرجیانولی) روی فرش جشنواره ونیز قدم گذاشته است. او می‌گوید: «دیر یا زود مرا در فیلمی کنار ویل اسمیت خواهید دید، این رویای من است.»

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند از طرفداران خابی لییم هستند و کارهای او را بسیار دوست دارند. این کاربران معتقدند او تلاش کرده است و برای رسیدن به خواسته‌هایش وقت گذاشته است. برخی از کاربران اما بر این باورند که این تیک تاکر جوان، خوش شانس بوده است که در میان انبوه جمعیتی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند معروف شود. گروهی از کاربران نیز این اتفاق را خواست خداوند عنوان می‌کنند و برای این جوان هنرمند آرزوی موفقیت روزافزون می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала