برهنه شدن مردی در شهر مشهد بخاطر مهریه ۸۰۰ میلیون تومانی +ویدئو

© Depositphotos.com / AntonioGuillemFبرهنه شدن مردی در شهر مشهد بخاطر مهریه ۸۰۰ میلیون تومانی +ویدئو
برهنه شدن مردی در شهر مشهد بخاطر مهریه ۸۰۰ میلیون تومانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2021
اشتراک
مردی با بدن برهنه در یکی از خیابان‌های مشهد نداشتن مهریه‌ ۸۰۰ میلیونی را فریاد زد.
به گزارش اسپوتنیک، این روزها بیشتر شاهد اتفاقاتی هستیم که دسترسی به آن‌ها تنها از طریق دوربین کاربران میسر شده است. ویدئو فریاد زدن مردی با بدن نیمه برهنه در خیابان‌ شهر مشهد که از نداشتن مهریه ۸۰۰ میلیون تومانی گلایه کرده، یکی از همان خبرهاست که توجه کاربران دنیای مجازی را جلب کرده است و بر زیاد شدن مشکلاتی این چنینی در ایران دلالت دارد.
در این ویدئو مردی از بیچارگی و فشاری عصبی که زندگی بر وی آورده است، در یکی از خیابان‌های شهر مشهد با بدن لخت در پیاده‌رو نشسته و بر سر خود می‌کوبد و با لهجه مشهدی می‌گوید: «چکار کنم ندارم. ۸۰۰ میلیون تومان مهریه از کجا بیاورم.»
تعدادی از کاربران با مشاهده این ویدئو، جوانان را از ازدواج کردن منع می‌کنند و عده‌ای نیز ازدواج کردن در وضعیت نابسامانی را بیهوده و بی‌معنی می‌دانند. بعضی از دیگر کاربران نیز بیان می‌کنند اگر به دادگاه‌ها سر بزنید مشکلات زیادی از این قبیل قابل مشاهده است. همچنین جمعی از خانم‌ها اظهار می‌کنند که هیچ یک از آنان نتوانستند مهریه خود را بگیرند و با گفته "مهرم حلال جونم آزاد" مهرشان را بخشیدند و از همشرشان جدا شدند. آن‌ها علت دیگر بخشیدن مهرشان را هزینه‌های هنگفت وکلا و دادگاه‌ها و دردسر شلوغی دادسراها را عنوان کرده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала