تیم ایران در مسابقات «جام دریا» از تیم روسیه جلو زد

© Photo / Ministry of Culture and Islamic Orientation of Iranمسابقات غواصی در ایران
مسابقات غواصی در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2021
اشتراک
ملوانان نظامی روسیه در مسابقات «جام دریا» مسابقات بین المللی ارتشی « آرمی -2021» پس از تیم ایران در جای دوم ایستادند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ایران در مسابقات «جام دریا» از تیم روسیه جلو زد. ملوانان نظامی روسیه در مسابقات «جام دریا» مسابقات بین المللی ارتشی « آرمی -2021» پس از تیم ایران در جای دوم ایستادند.
به گزارش وزارت دفاع روسیه، در شهر بندر انزلی ایران، در مرکز بین المللی نمایشگاهی، مراسم اختتامیه مسابقات «جام دریا» برگزار شد که در آن مهارت های ملوانان نظامی از روسیه، ایران، آذربایجان و قزاقستان به امتحان گذاشته شد. تیم روسیه با پیروزی در سه مسابقه از 6 مسابقه  در پایان 4 امتیاز از تیم ایران عقب ماند و رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
ورود کشتی ایرانی حامل سوخت برای لبنان به آب‌های سوریه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2021
ورود کشتی ایرانی حامل سوخت برای لبنان به آب‌های سوریه
مسابقه « جام دریا» در پایگاه نیروی دریایی و بندر انزلی ایران و همچنین بخش جنوبی دریای خزر برگزار شد. در این مسابقات خدمه کشتی های کوچک توپخانه ای «ماخاچکلا» ناوگان کاسپین و کشتی گشت نیروی دریایی آذربایجان G122 و کشتی نظامی «پیکان» ایران و کشتی «ساریارکا» توپخانه ای – موشکی قزاقستان شرکت داشتند.
شایان ذکر است که نیروی دریایی روسیه دو کشتی مسلح به توپخانه «ماخاچکالا» و «آستراخان» را تحت عنوان ناوگان کاسپین برای شرکت در مسابقات بازی‌های بین‌المللی ارتش‌های جهان به ایران اعزام کرده بود.
در مراحل مختلف رقابت‌ها، مبارزه با آتش توپخانه‌ها بر روی شناور، شلیک به اهدافی چون کشتی‌های روی سطح آب و اهداف هوایی و همچنین پریدن با چتر نجات انجام شد. همچنین خدمه کشتی در زمینهٔ دقت استفاده از تسلیحات، رقابت برای نجات کشتی و آمادگی برای نجات رقابت کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала