وزیر بهداشت ایران: هزینه‌ درمان بیماران کرونایی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است

CC BY 4.0 / IRNA / وزیر بهداشت ایران: هزینه‌ درمان بیماران کرونایی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است
وزیر بهداشت ایران: هزینه‌ درمان بیماران کرونایی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
اشتراک
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اظهار داشت که سیاست‌های پیشگیرانه، از جمله ترویج واکسیناسیون، می‌تواند از تحمیل هزینه‌های زیاد به مردم و کشور جلوگیری کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران هزینه‌های درمان بیماران کرونایی را مابین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و تصریح داشت: سیاست‌های پیشگیرانه از جمله ترویج واکسیناسیون، استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند مردم و کشور را از تحمیل هزینه‌های زیاد جلوگیری کند.
چین: حجم بالای واکسن سینوفارم به ایران ارسال می‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
چین: حجم بالای واکسن سینوفارم به ایران ارسال می‌شود
عین اللهی افزایش بیماری‌های غیرواگیر در ایران را نگران کننده دانست و افزود: مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات فشار خون، دیابت و... باید قبل از وقوع پیشگیری کرده و به جای تعویض دریچه قلب، باید از مبتلا شدن به بیماری‌های قلبی جلوگیری کنیم.
وزیر بهداشت ایران با ابراز نگرانی از مصرف دو برابری دارو در این کشور نسبت به متوسط مصرف جهانی، خاطر نشان شد: برای واکسیناسیون حتی یک ثانیه هم نباید زمان را تلف کنیم و باید بصورت ضربتی بحث واکسیناسیون را به جلو ببریم.
عین اللهی با تاکید بر اهمیت دوران طلایی ۶ هفته‌ای تزریق واکسن بیان داشت: واکسن به مقدار لازم برای واکسیناسیون تأمین شده و باید برای ۲۴ ساعته شدن مراکز واکسیناسیون و کاهش ازدحام در این مراکز برنامه ریزی و اقدام کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала