مالک اشتر خواندن رئیس جمهور ایران توسط روزنامه کیهان +عکس

© Photo / IRNAمالک اشتر خواندن رئیس جمهور ایران توسط روزنامه کیهان +عکس
مالک اشتر خواندن رئیس جمهور ایران توسط روزنامه کیهان +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2021
اشتراک
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت رئیسی، مالک اشتر عصر حاضر است.

به گزارش اسپوتنیک، خطاب کردن ابراهیم رئیسی به نام مالک اشتر توسط روزنامه کیهان با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.


مدیر مسئول روزنامه کیهان، حسین شریعتمداری در مطلبی با عنوان "بار دیگر مالک‌اشتر... " نوشت: «دیروز همان روزی بود که مالک آرزویش را داشت و عمار از آن خبر داده بود.»
با این که هزار و چند صد سال از تاریخ عهدنامه مکتوب امام علی خطاب به مالک اشتر نخعی گذشته، اما بار دیگر پای مفاد این عهدنامه به میان آمده است.

View this post on Instagram

A post shared by serahat news (@serahat_news)


روزنامه کیهان آیت‌الله خامنه‌ای را امام علی امام اول شیعیان و ابراهیم رئیسی را نیز مالک اشتر یار و همراه او خطاب کرده است و دیدار رئیس جمهوری ایران با رهبر انقلاب اسلامی ایران را تکرار ماجرای دیدار امام علی با مالک اشتر دانسته است که در دوره «بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی» اتفاق افتاده است.
در این میان واکنش‌های مثبت و منفی از سوی کاربران فضای مجازی درباره این خبر قابل توجه بوده است.


تعدادی از کاربران با وجود دلخوری‌های پیش آمده ار وضعیت فعلی ایران بیان کردند، اگر رهبر انقلاب اسلامی امام(ع) است و رئیس جمهوری ایران مالک اشتر، حتما ما مردم از یاران معاویه و یزید هستیم. برخی دیگر با انتقاد شدید از حسین شریعتمداری او را به چاپلوسی محکوم کردند و با تندی وی را به سکوت فرا خواندند.


بعضی از مخاطبان، اوضاع ایران را وخیم‌تر از آن دانستند که بخواهد با عهدنامه مالک اشتر حل شود و از مردان دولت ایران درخواست کردند به فکر چاره‌ای برای بهبود شرایط بحرانی ایران باشند و عهدنامه مالک اشتر را همچون کلید تدبیر امید رئیس جمهوری سابق ایران در گوشه‌ای دنج رها کنند تا آیندگان بدانند این ابزار ها کارایی خود را از دست داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала