بیماری‌هایی که از خوردن آبگوشت پدید می‌آیند

© Photo / Pixabay / Bluebird Provisions بیماری‌هایی که از خوردن آبگوشت پدید می‌آیند
بیماری‌هایی که از خوردن آبگوشت پدید می‌آیند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2021
اشتراک
بیماریهایی که می توانند از خوردن آب گوشت ظاهر شوند نام برده شدند.

به گزارش اسپوتنیک، آندره بوبرووسکی، متخصص تغذیه از آنچه در خوردن آب گوشت باید ترسید گفت . وی گفت:  آب گوشت خطر ابتلا به بیماری های جدی را افزایش می دهد.

آب گوشت یک غذای سالم و ترمیم کننده است ؛ اغلب پس از بیماری یا جراحی تجویز می شود. با این حال، مصرف روزانه آب گوشت گاو یا مرغ می تواند برای سلامتی مضر باشد، در مصاحبه با رادیو اسپوتنیک ، متخصص تغذیه و دانشیار دانشکده پزشکی دانشگاه دولتی سن پترزبورگ، آندره بوبروفسکی ، هشدار داد.

اول از همه، به گفته وی این به خاطر داروهایی است که در پرورش دام و طیور استفاده می شود.

وی گفت: "مزارع مدرن از مقدار زیادی هورمون و آنتی بیوتیک برای پرورش سریع طیور و دام استفاده می کنند. بهتر است از آبگوشت دوم یا حتی سوم استفاده شود، مواد مضر بسیار کمتری وجود خواهد داشت. با این حال، غیرممکن است به نحوی محتوای این مواد را بررسی کنید."

علاوه بر این، کاهش مصرف آبگوشت های چرب برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی توصیه می شود.

این کارشناس تغدیه توضیح داد: "ثابت شده است که بسیاری از بیماری های مدرن – تصلب شرایین، بیماری‌های ایسکمیک قلب، حملات قلبی، سکته مغزی - با استفاده مداوم از اسیدهای چرب اشباع، یعنی چربی های حیوانی همراه است. یکی از موثرترین توصیه ها کاهش چربی های حیوانی از جمله آبگوشت، در رژیم غذایی. که عواقب ناشی از مصرف چنین چربی هایی دور است. به عنوان نمونه، تصلب شرایین نشانه‌های درد آور ندارد، اگرچه ممکن است در طول سالها ایجاد شود، اما تقریباً نشانه‌ای از خود بروز نمی‌دهد. "

او همچنین استفاده از آب گوشت چرب را برای بیماری سنگ معده و برخی بیماری های دیگر توصیه نمی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала