پلیس تهران از کشف بیش از 36 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد

© AP Photo / Ebrahim Norooziپلیس تهران از کشف بیش از 36 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد
پلیس تهران از کشف بیش از 36 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2021
اشتراک
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران: 16 دستگاه خودرو و بیش از 900 هزار قلم انواع لوازم قاچاق در تهران کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف 16 دستگاه خودرو و کشف بیش از 900 هزار قلم انواع لوازم قاچاق، خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی افزود: در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ناامن نمودن انبارهای دپوی کالا به مدت 72 ساعت هشتمین مـرحلـه طــرح سـراسـری، استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط این پلیس اجراء شد.

رئیس پلیس راهور تهران از برخورد با حیوان گردانی در خودرو خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2021
رئیس پلیس راهور تهران از برخورد با حیوان گردانی در خودرو خبر داد

وی گفت: این طرح با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و پایش انبارها با استعداد 20 اکیپ خودرویی 3 نفره در جنوب تهران اجرا و انواع کالاهای قاچاق شامل  مواد غذایی، الکتریکی و الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو، لاستیک خودرو، سیگار، ماینر، موتورسیکلت سنگین، عدد لوازم پزشکی و ... کشف شد.

سرهنگ ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصد اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی و کارآگاهان در عملیات پلیسی 44 نفر از مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل 50 فقره پرونده، متهمین را به مرجع قضائی معرفی کردند. کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف  شده را 362 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала