وزیر پیشنهادی ارتباطات ایران طرح صیانت از فضای مجازی را مورد انتقاد قرار داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / وزیر پیشنهادی ارتباطات ایران طرح صیانت از فضای مجازی را مورد انتقاد قرار داد
وزیر پیشنهادی ارتباطات ایران طرح صیانت از فضای مجازی را مورد انتقاد قرار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2021
اشتراک
عیسی زارع پور، وزیر پیشنهادی ارتباطات در نشستی با کمیسیون اقتصادی مجلس از طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با اشاره به نشست عیسی زارع، وزیر پیشنهادی ارتباطات با این کمیسیون گفت: او اشکالاتی را به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی وارد می داند و منتقد آن است.

نارضایتی کاربران و چهره‌های مختلف به اجرایی شدن طرح صیانت از حقوق کاربران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2021
نارضایتی کاربران و چهره‌های مختلف به اجرایی شدن طرح صیانت از حقوق کاربران +عکس، ویدئو

وی افزد: آقای دکتر زارع پور در این جلسه عنوان کرد که فضای مجازی می تواند فضای مزیت ساز و مولفه قدرت برای جمهوری اسلامی باشد اما در هر حال تکنولوژی آسیب هایی دارد که باید برای آن تدبیر کرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس ایران همچنین با اشاره به سخنان وزیر پیشهادی ارتباطات گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات در مورد طرح صیانت گفت: " ما باید مثل همه کشورهایی که مردم برایشان مهم هستند عمل کنیم و باید اقدام عالمانه صورت گیرد اما آیا راهی که رفته ایم درست بوده است؟ قطعا اشکالاتی به این طرح وارد است. من هم منتقد آن هستم و در کمیسیون ویژه نظراتم را خواهم گفت. ما نباید مردم را بی اعتماد کنیم زیرا خیلی مباحث نتیجه بی اعتمادی مردم است. اولین مشکل دولت جدید در حوزه فناوری اطلاعات هم دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولین است. مردم به سیاست و محصولاتمان بی اعتمادند.

وی همچنین افزود: دکتر زارع پور شبکه ملی اطلاعات را جزو افتخارات کشورهای پیشرفته عنوان کرد و گفت که اتحادیه جهانی برای مدیریت اینترنت وجود دارد اما نقش ایران در آن کمرنگ است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала