ردیابی در شبکه های اجتماعی توسط آمریکا چگونه انجام می شود؟

© Fotolia / Coloures-picشبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2021
اشتراک
وزارت امنیت داخلی آمریکا با کمک شرکای خارج از وزارتخانه فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تارنمای «یاهو»، وزارت امنیت داخلی آمریکا با کمک شرکای خارج از وزارتخانه فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد. هدف این اقدام اطلاع از روندهای خشونت آمیز ورای رویدادهایی مانند حمله ششم ژانویه به کنگره آمریکا است، زیرا با وجود فعالیت‌های انبوه در شبکه‌های اجتماعی وزارت امنیت میهن آن را پیش بینی نمی‌کرد.

رسانه: هکرهای ایرانی سعی می کنند اسناد پزشکی آمریکا و اسرائیل را بدست آورند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2021
رسانه: هکرهای ایرانی در صدد رصد تحولات پزشکی آمریکا و اسرائیل

جان کوهن یک افسر اطلاعاتی در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال فاش کرد وزارت امنیت داخلی این کشور به دنبال استخدام شرکت‌هایی است تا شبکه‌های اجتماعی را برای وجود نشانه‌هایی از حضور تروریسم و دیگر خشونت‌های افراطی تحلیل کنند. این وزارتخانه از مدت‌ها قبل مشغول بررسی شبکه‌های اجتماعی بوده است، اما با کمک شرکای خارج از وزارتخانه فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.

یکی از شرکت‌های مورد بحث در این حوزه «لوجیکالی» نام دارد. این شرکت هوش مصنوعی و تحلیل‌های انسانی را برای ردیابی محتوای آنلاین در مقیاس وسیع به کار می‌گیرد. همچنین این شرکت قبلاً برای مقابله با اخبار جعلی مربوط به رأی گیری به دولت کمک کرده است اما بدون دستور دادگاه نمی‌تواند اطلاعات خصوصی شهروندان آمریکایی را به اشتراک بگذارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала